.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه پرتغالی های قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تورقشم است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافرانتور قشم پاییز 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم  در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم ویژه تعطیلات دی 94  به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم آذر 94 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: تنگه عالی محمد قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم آذر 94 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم پاییز 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران  تور قشم دی 94 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل آپارتمان های قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.
بازار صفین کیش یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که دارای معماری سنتی عربی می باشد و در سال 1350 و در ساحل شمال غربی کیش قرار دارد. این بازار به بازار عربها در کیش معروف است و از قدیم تا کنون از مراکز خرید اهالی خود کیش می باشد. این بازار شامل یک طبقه می باشد که مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند از 70 غرفه ای که در بازار می باشد دیدن کنند و خرید های خود را انجام دهند. بازار صفین کیش در زمینه های فروش پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی و . . . فعالیت می کنند. این بازار نزدیک به بازار پارس خلیج می باشد و گردشگران تور کیش آذر 94  با رفتن به این بازار می توانند از اسکله های تفریحی و ساحل های زیبای جزیره که نزدیک به بازار صفین کیش قرار گرفته است بازدید کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار صفین کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

جزیره هندورابی در کیش مکانی بسیار آرام و زیبا و می توان آن را یک منطقه غیر مسکونی به حساب آورد که دارای نمایی شگفت انگیز با سنگهایی زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش زمستان 94 به عنوان یک منطقه تفریحی و آرام قرار گرفته است . این جزیره جز مجموعه جزایر خلیج فارس و جز کیش می باشد . شما می توانید با تور کیش دی 94 به این جزیره نیز بیایید و با شنا و گرفتن حمام آفتاب در جزیره هندورابی در کیش سفر خوشی را تجربه کنید . به علت نوع پوش گیاهی و آب و هووایی این جزیره مکانی مهم برای رشد انواع آبزیان می باشد . این جزیره که از جاذبه های توریستی کیش به شمار می رود سازمان منطقه آزاد کیش امکاناتی را برای جزیره هندورابی در کیش فراهم کرده است تا عده زیادی از گردشگران تور دقیقه 90 کیش را به سمت خود جذب کند که عبارتند از  نصب اسکله شناور ، جاده دور جزیره ، مهمانسرا ، رستوران ، کافی شاپ  ، خودروهای اخنصاصی و . . . می باشد .

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جزیره هندورابی در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

اسب سواری در کیش از تفریحات لذت بخش کیش می باشد که شما می توانید برای رفع خستگی و شاد بودن در اقات فراغت اسب سواری را امتحان کنید . باشگاه سوارکاری از لحاظ موقعیت مکانی در شمال جزیره کیش قرار دارد که در سال 1372 تاسیس گردید. از امکانات این باشگاه که برای گردشگران تور کیش پاییز 94 فراهم آمده است می توان به پیست کورس ، مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، فضای سبز و مسابقات تور کیش 94 اشاره کرد . این باشگاه دارای 50 راس اسب از نژاد های مختلف می باشد  و همچنین قابل ذکر است که باشگاه دارای درمانگاه دامپزشکی می باشد .

 

غذا دادن به ماهی ها در کیش از تفریحات این جزیره می باشد ، کیش به علت قرار داشتن در آبهای آزاد و انواع ماهی و آبزیان مکانی مناسب برای تماشای ماهی های زیبا و تزئینی می باشد و شما گردشگران تور کیش آذر 94 می توانید تا ساعت ها با تماشای آنها سرگرم باشید. این جاذبه از مزیت های کیش نسبت به جزایر دیگر می باشد که گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سمت خود جذب می کند . مسافران می توانند به اسکله تفریحی و با اسکله در پارک مرجان رفته و غذا دادن به ماهی ها در کیش را تجریه کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: یهترین تفریحات جزیره کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیرخ کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافرانتور کیش زمستان 94 آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94  آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .


هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور کیش دی 94 که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور کیش آذر 94 این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 
 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.
هتل آبادگران کیش هتلی 3 ستاره در جزیره است که دارای  امکانات خوبی است . همچنین این هتل نزدیک به رستوران میرمهنا قرار دارد و در دسترس آسان برای میهمانان تور کیش دی 94 هتل می باشد . شما می توانید این هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفر خوبی را با اقامت در هتل آبادگران کیش تجربه کنید . قابل ذکر است که از تفریحات تور کیش تعطیلات دی 94 که نزدیک به این هتل است می توان پیست دوچرخه سواری کیش و اسکله تفریحی را نام برد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی آذر 94 می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی پاییز 94  می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی از مراکز خرید معروف در دبی می باشد که در منطقه ابوظبی دبی می باشد بسیار معاملات تجاری دنیا در این مجموعه می باشد و بیشتر این معاملات را نیز مسافران توردبی ایران انجام می دهند.  در این مرکز خرید شاهد تعدادی فواره هستید که از جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد . مسافران تور دبی لحظه آخری برای بازدید از تمام فروشگاه های مرکز خرید مارینا دبی باید چند روزی را وقت بگذارند. در این مرکز خرید انواع کالاها اعم از لباس ، کفش ، کیف ، جواهرات و وسایل برقی موجود می باشد . 

 

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی زمستان 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . آنچه در بازار به چشم می خورد گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

 

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافران تور دبی زمستان 94 امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 
 

 


هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی آبنمای این شهر قرار دارد ، این هتل دارای اتاق های لوکس و راحت می باشد که دارای به روز ترین امکانات هتلداری می باشد از امکانات هتل شرایتون کریک دبی که برای میهمانان تور دبی دی ماه 94  فراهم آمده است می  توان به ورزشگاه مجهز ، اتاق های ماساژ ، سونا ، استخر و . . . اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که اتاق این هتل دارای نمایی زیبا و مشهرف به آبنمای این شهرمی باشد. فاصله این هتل تا بازار طلا 15 دقیقه می باشد و از مرکز تجاری سیتی سنتر زیاد فاصله ندارد.  

 

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره لوکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هندارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هندمیتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

اتاق هتل جایپی پالاس اگرا هند

 مطالب مرتبط:

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند پاییز 94

تور هند آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی پالاس اگرا هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند آماده پذیرای مسافرین تورهند میباشد که در سمت منتهاالیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است .  کاخ ریاست جمهوری دارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.مسافران تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید . بخشهایی از این مجموعه از مهمترین دیدنی های دهلی هند بشمار میروند.در مجموعه بزرگ کاخ ریاست جمهوری  دهلی دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه معروف به ساوت بلاک در حاشیه شرقی و ساختمان مدور مجلس هند نیز در حاشیه شمال شرقی این کاخ واقع شده‌است. این مجموعه، بخش اصلی از معماری انگلیسی دهلی‌نو است.سالن معروف آشوکا در طبقه دوم این کاخ قرار دارد که محل برگزاری رسمی‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور هندوستان است. سقف این سالن و حاشیه فوقانی دیواره‌های آن به مساحتی بیش از ۷۵۰ متر مربع، تماماً با نقاشیهای ایرانی و اشعار فارسی پوشیده شده‌است. در تور هند از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

 کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

 کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

مطالب مرتبط:

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

تور هند پاییز 94

تور هند آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند, دیدنی های هند, جاذبه های دیدنی هند , جاذبه های گردشگری هند , مکانهای دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

هتل پنج ستاره هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند، از موقعیت جغرافیایی مناسب و در مرکز دهلی قرار گرفته در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi قرار گرفته است. اتاقهای بزرگ هتل از چشم انداز وسیعی نسبت به شهر و یا استخر برخوردار بوده و به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، فضای کار وسیع، صندلی های خوش استیل، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز میباشند.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. هتل امکاناتی را از قبیل 8 رستوران و بار، یک سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد. رستوران Zune با سرو خوراکهای مناطق شمالی هند و نوشیدنی در show bar خود از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران By the Way نیز انواع خوراکیهای مختصر را ارائه میدهد. علاوه بر این میهمانان میتوانند در 6 رستوران و بار دیگر هتل نیز به صرف خوراکهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه ای مشغول شوند. مسافران تور هند میتوانند لحظات خوشی سپری کنید. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل از بهترین هتل های دهلی نو محسوب شود.اقامت در هتل های دهلی نو هند، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت. در تور هند میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری

 هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری

 مطالب مرتبط:

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

تور هند پاییز 94

تور هند آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل های 4 ستاره خوب استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول آذر 94 از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94
تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

خیابان استقلال در استانبول 

خیابان استقلال در استانبول 

 

معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال در تور استانبول پاییز 94 است که در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول 3 کیلومتر از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوش آ ب و رنگ و مراکز خرید است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد. مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ در این خیابان به چشم می خورد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است به همین دلیل آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند.بهترین بازارهای پارچه در ترکیه در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند. مسافرین تور استانبول آذر 94 سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را از مغازه‌های همین خیابان‌ها میتوانند بگیرند. به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند.در تور استانبول آذر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید

 

 


 
مطالب مرتبط:
خیابان استقلال در استانبول
تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آذر 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال در استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل های 4 ستاره مشهد
 

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران هتل های مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند .با اقامت در هتل های مشهدبهترین لحظات را سپری کنید. انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ،با اقامت در هتل های مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران هتل های مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد
مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد
هتل عماد مشهد

 تور مشهد پاییز 94
تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های خوب مشهد

رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران قصر هدیش در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران هتل مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران خود می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از کیفیت غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران معین درباری معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد. پس از او حاج حسین معین درباری در زمان محمدرضا شاه پهلوی مدیریت این رستوران را به عهده گرفت و این فعالیت را ادامه داد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند در نهایت در سال 1375 پسر حاج حسین معین درباری دومین شعبه رستوران معین درباری را که سال ها توسط اجدادش نگه داری و مدیریت شده بود را در خیابان جم مشهد تاسیس کرد. و هم اکنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. با اقامت درهتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوارن زیبا لذت ببرند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران رضایی از قدیمی ترین رستوران های مشهد است که در سال 1337 در خیابان نخریسی با نام «رستوران یاس» شروع به کار نموده و هم اکنون دارای 5 شعبه در خیابان های نخریسی، دریادل، آبکوه، آخوند خراسانی و میدان آزادی است که این آخری با نام انحصاری Joujico بیشتر جنبه آشپزخانه داشته و در زمینه خوراک های بسته بندی شده فعالیت دارد.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  در این برنامه رسکو، شعبه خیابان آبکوه مورد ارزیابی قرار گرفت. این رستوران در سال 1366 افتتاح شده و علیرغم گرد پیری که بر آن نشسته، هنوز هم دارای مشتریان زیادی است که در دو طبقه از آنها پذیرایی می کند.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  محیط رستوران برای یک جمع شوخ و شاد کمی کسل کننده بوده و بیشتر مناسب یک ناهار خانوادگی در یک روز تعطیل یا یک مراسم رسمی است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های معروف دبی

رستوران آبشار دبی

 رستوران آبشار دبی

مجموعه رستوران های آبشار دبی جزو رستوران های زنجیره ای آن می باشد و اولین شعبه آن در سال 2000 در خیابان معروف آل مکتوم تاسیس شد . این رستوران دارای فضای سنتی می باشد و در آن غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود . طعم خوب غذاها و فضای آن باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند .

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران معروف که جزو بزرگترین رستوران های زنجیره ای در جهان به شمار می رود دارای 35000 هزار شعبه در 119 کشور جهان می باشد . در این رستوران انواع فست فود های خوشمزه نظیر : همبرگر ، چیزبرگر ، مرغ ، سیب زمینی سرخ کرده ، صبحانه ، نوشابه‌ها و دسرهای مختلف ، سالاد ، ساندویچ لقمه‌ای و میوه سرو می شود .در تور دبی پاییز 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران که مشتریا خاص خود را دارد غذاهای با کیفیتی را به دوستداران فست فود ارائه می دهد و شهرت جهانی آن نیز به خاطر طمع خوب و کیفیت بالای غذاهای آن می باشد . بسیاری از شعبات مک دونالد دارای مکان هایی برای بازی کودکان نیز می باشد . بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده از غذاهای این فست فود استفاده می کنند .

مطالب مرتبط:

رستوران آبشار دبی

 

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل ریکسوس پالم دبی

با امکانات متنوع تفریحی، تجاری  و مکانی مناسب برای تعطیلات خانوادگی با سرگرمی و فعالیت های متعدد، این هتل زیبا در مساحت به میزان  ۱۰ هکتار واقع شده هتل داری سالن های کنفرانس برای ارائه خدمات به تجار و بازرگانان است  هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم دارای ۲۳۱ اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و راحت  است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

گشت های موجود در هتل ریکسوس پالم دبی (تورهای اختیاری): چتر بازی،بالن، گشت شهری دبی ،گشت شهری ابوظبی ،کویر سافاری ،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات ،فواره دبی در مرکز خرید دبی ،موسیقی سنتی ترکی در رستوران ،این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد.

مرکز تندرستی و SPA:

ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور، کلاس های ژیمناستیک و ایروبیک ، مربی برای بدنسازی و تناسب اندام، حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار، کلاس یوگا و … .مسافران تور دبی میتوانند لحظات آرامی را در این هتل سپری کنند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

 مطالب مرتبط:

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

هتل ریکسوس پالم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پالم دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

مناطق تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش دارای امكانات تفريحي از جمله قايق هاي پدالي ، قايق هاي پارويي،قايق هاي ماهيگيري، جت اسكي،تجهیزات غواصي ، سه چرخه هاي آبي، و قايق هاي جالب كف شيشه‌اي كه مسافران و گردشگران تور کیش آذر 94 از دنياي شگفت انگيز آبزيان بسیار دیدنی خليج فارس بازدید می کنند. اسكله تفريحي کیش مجموعه جالب و جذاب می باشد که در نزدیکی چند مجموعه تفريحي واقع شده است و مورد استقبال و توجه خانواده ها و گردشگران است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند . 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش از جاذبه های دیدنی کیش می باشد که گردشگران زیادی را جذب می کند که بيشتر از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، طوطي ماكائو، شترمرغ،  توكان، انواع گوناگون لك لك،توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي کمیاب، مانند تمساح پوزه كوتاه و احتمالا از منحصر به فردترين مراكز نگهداري جانوران در ايران است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  باغ پرندگان از دیدنیهای کیش می باشد از جمله نكات قابل توجه در اين پارك جمع آوری گونه هاي مختلف از نقاط جهان و آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا می باشد.در تور کیش آذر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 مطالب مرتبط:

باغ پرندگان کیش

اسکله تفریحی کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مناطق تفریحی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل های خوب کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد.در تور کیش آذر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش پاییز 94 , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش آذر 94 در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.مسافران تور کیش آذر 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش پاییز 94 گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 94

 

تور کیش آذر 94

هتل پارمیدا کیش

هتل تعطیلات کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است .در تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چینو تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . مسافران تور چینمیتوانند در این هتل لوکس لحظات آرامی را سپری کنند.

فاصله هتل تا شهر ممنوعه 5 کیلومتر می باشد. همچنین هتل 10 کیلومتر از خیابان محبوب Wangfujing و 15 کیلومتر از فرودگاه پکن فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  . در تور چین میتوانید از امکانت این هتل زیبا و مجهز استفاده کنید.

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

اتاق های هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

رستوران هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

استخر هتل گریت وال شرایتون

 مطالب مرتبط:

 هتل گریت وال شرایتون چین

قیمت تور چین

تور چین پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریت وال شرایتون چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های چین

رستوران تخم مرغی چین

این رستوران عجیب تخم مرغی که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد. در تور چین از این رستوران دیدن فرمایید. در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که افراد برای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

 رستوران تخم مرغی چین

 

رستوران کوانجو پکن چین

کباب اردک تخصص چینیها است و هیچ گردشگری بدون کباب اردک چین را ترک نمی کند.اگرچه گوشت کباب اردک در تمام رستورانهای چینی دنیا قابل دسترسی است اما به جرات می توان گفت که هیچ کدام از آنها عطر و طعم اردکهای کبابی چین را ندارد.این غذا همواره به عنوان بخشی از منوی سلاطین و پادشاهان چین بوده است. مسافران تور چین میتوانند از این غذای لذیذ لذت ببرند.

این رستوران بزرگترین رستوران کباب اردک در پکن است و دارای 41 سالن غذاخوری با کارکنان آموزش دیده و بسیار مجرب است به طوریکه روزانه 5000 وعده غذائی در این رستوران به مشتریان ارائه می گردد.این رستوران از روشهای سنتی پخت و پز چینی استفاده کرده و عطر و بوی ویژه ای را به مشتریان ارائه می کند. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا دیدن فرماید.

رستوران گوانجو پکن چین

رستوران کوانجو پکن چین

 مطالب مرتبط:

رستوران تخم مرغی چین

 

رستوران کوانجو پکن چین

تور چین پاییز 94

تور چین 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چین, رستوران های چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های ارزان چین, رستوران های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه فرهنگي ورزشي پارك ساحلي آفتاب با حمايت همكاران عزيز شركت سپاد در نيمه شعبان سال 1390 به دست توانمند وزير محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقاي دكتر عباسي و استاندار عزيز خراسان جناب آقاي صلاحي و حمايت هاي بسيار رئيس تربيت بدني خراسان رضوي جناب آقاي داوري افتتاح گرديد. در تور مشهد از این مکان زیبا لذت ببرید.
مجموعه تفريحي ورزشي ، پارك ساحلي آفتاب در يكي از مهم ترين قسمتهاي جغرافياي مشهد مقدس و در مجاورت بازار بين المللي سپاد و مجتمع تجاري الماس شرق با مساحتي بالغ بر 15000 متر مربع ، يكي از پر جاذبه ترين مكانهاي توريستي و تفريحي رابراي مجاوران و مسافران تور مشهد است.
پارك ساحلي آفتاب حاصل تلاش شبانه روزي متخصصان متعهد ايراني بوده كه امكان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابراي كليه اعضاء خانواده ايجاد كرده است. كه در چند مجموعه مجزا براي بانوان ،آقايان ،كودكان ،پارك آبي و vip با امكانات مفرح و ابتكاري جديد پذيراي كليه ميهمانان تور مشهد مي باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

تور مشهد پاییز 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی آفتاب مشهد, تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های تور مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره تور مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد.

هتل ترنج مشهد

هتل آپارتمان احسان مشهد

هتل آپارتمان احسان مشهد یکی از هتل های 3 ستاره میباشد که با پنج دقیقه فاصله پیاده تا حرم مطهر رضوی مجهز به واحدهای اقامتی اتاق، آپارتمان یک خواب، آپارتمان دو خواب و سوئیت رویال و با ارایه خدمات متمایز آماده پذیرایی از شما زائران گرامی در زمینه رزرو هتل در تور مشهد و رزرو هتل آپارتمان در مشهد مقدس در محیطی امن و راحت هستیم.هتل آپارتمان احسان در سال ۱۳۸۲ در جوار حرم مطهر رضوی تاسیس گردیده است، این هتل در ده طبقه شامل اتاق، آپارتمان یک خواب، آپارتمان دو خواب و سوئیت رویال آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در محیطی امن و دوستانه می باشد. در تور مشهد اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید.

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان ترنج مشهد

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی