.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی خرداد 95 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.
 

هتل 5 ستاره جا پالم تری کورت اند اسپا (Ja Palm Tree Court & Spa) در خیابان معروف شیخ زاید دبی در منطقه جبل علی، در چند متری خلیج فارس و در کنار باغ های زیبا واقع شده و 208 اتاق ارائه می دهد. همه سوییت ها دارای بالکن یا حیاطی شخصی هستند و شامل اتاق نشیمن،حمام و امکاناتی مثل تلویزیون، ماهواره، دوش، دی وی دی پلیر و ... هستند. مهمانان  تور دبی بهار 95 می توانند با پرداخت هزینه از خدمات ماساژ تایلندی، سوئدی و بالی بهره مند شوند. سونا و استخر که پیرامون آن مملوء از درخت های نخل زیباست نیز موجود می باشد. در رستوران "فونتانا" انواع غذاهای خوشمزه مدیترانه ای سرو می شود. هتل همچنین آلاچیق هایی با چشم انداز زیبا از خلیج فارس به مسافران ارائه می دهد که در آن ها ساندویج و سالاد سرو می شود. برای خرید می توان با 20 دقیقه رانندگی از هتل به مراکز خریدی مثل مال امارات و ابن بطوطه رسید. 

آدرس: Exit 13, Sheikh Zayed Road, Jebel Ali, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

میز تنیس، زمین تنیس، موج سواری، حمام ترکی، شیرجه، اسب سواری، اسکواش، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، ماهی گیری، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سوییت عروس، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

اتاق هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

استخر هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

رستوران هتل جا پالم تری کورت اند اسپا دبی

 

 

هتل 5 ستاره گاریا رزیدنس (Galleria Residence) با چشم انداز زیبایی از خور دبی در منطقه دیره واقع شده است. این هتل 370 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و تا فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر است. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... ارائه می شود. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی

باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

 

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

اتاق هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی

رستوران هتل گالریا رزیدنس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی خرداد 95

می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید نمایند.آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگران

تور دبی خرداد 95

  است.

مسافران تور لحظه آخری دبی

می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافران تور لحظه آخری دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور لحظه آخری دبیدر این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل از 188 اتاق شیک و مدرن تشکیل شده است. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل از امتیاز مناسبی برخوردار است از این رو توجه بسیاری از مسافران تور دبی خرداد 95 را به خود جلب می کند. هتل گیت وی تا مترو  5 دقیقه رانندگی فاصله دارد و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی قرار دارد.  در تمامی بخش های هتل وای فای رایگان وجود دارد. همچنین هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد.  مسافران تور دبی می توانند اقامتی لوکس و مجلل را در این هتل تجربه نمایند .

از امکانات هتل گیت وی دبی می توان به استخر رو باز، ماساژ، سونا، حمام ترکی، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... برای میهمانان تور دبی بهار 95 اشاره نمود.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل در خیابان شیخ زاید در قلب منطقه مالی تجاری دبی قرار گرفته است از این رو دسترسی راحتی به مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی دارد. طراحی این هتل بسیار زیبا و چمشگیر است این هتل در برج شیشه ای زیبا قرار گرفته است و دارای 321 اتاق است که تمامی اتاق ها با دکور سنتی تایلندی طراحی شده اند و مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند. همچنین مسافران تور دبی خرداد 95 می توانند در اتاق های طبقات بالایی نظاره گر چشم انداز زیبایی از شهر دبی باشند. این هتل دارای 7 سالن غذاخوری می باشد که از رستوران های معروف آن می توان به رستوران تایلندی و ایتالیایی اشاره کرد. این هتل سرویس شاتل رایگان به مرکز مالی بین المللی دبی، دبی مال، پارک ساحلی جمیرا دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و به یاد ماندنی را برای میهمانانتور لحظه آخری دبیبه ارمغان می آورد.

از امکانات هتل دوسیت تانی دبی می توان به مرکز بدنسازی، استخر سرباز، اسپا، زمین بازی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز زیبایی، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، امکانات وی آی پی، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.

آدرس هتل دوسیت تانی دبی : 133, Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافران تور دبی ارزان می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 

 

سرزمین عجایب دبی 

این پارک یکی از زیبا ترین پارک های خاور میانه دبی می باشد . و متشکل از سه قسمت است پارک آبی , پارک سرگمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد . دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه داه شده است . و تمام سنین می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و در کنار این پارک فروشگاهها ، استخر و شتر سواری وجود دارد . که گردشگران تور دبی بهار 95می توانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند. 

 برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافرانتور دبی خرداد 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 

 

 

خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و ... را دارد . گردشگران تور دبی خرداد 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی تعطیلات اسفند 94 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی بهار 95می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکر خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

هتل آریس این الموهنا دبی

هتل 4 ستاره آریس این الموهنا 145 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، کتری، سشوار، اتاق نشیمن می باشد. مهمانان تور دبی اسفند 94می توانند از انواع غذاهای متنوع رستوران این هتل لذت ببرند. مال امارات در فاصله 3/5 کیلومتری و مرکز خرید ابن بتونه در فاصله 8 کیلومتری هتل می باشد. همچنین نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی المکتوم می باشد که فاصله آن تا هتل 22/5 کیلومتر است. در همه نقاط این هتل وای فای رایگان موجود می باشد.  

 

آدرس: Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس این الموهنا دبی

استخر سر باز، تراس، باشگاه، ماساژ، رستوران، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آریس این الموهنا دبی

رستوران هتل آریس این الموهنا دبی

هتل آریس این الموهنا دبی

استخر هتل آریس این الموهنا دبی

 

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورتیارد (Arabian Courtyard) در خیابان الفهیدی، روبروی موزه دبی واقع شده است. این هتل 173 اتاق دارد که اتاق های راحت آن به سبک عربی دکوربندی شده اند. هتل در چند قدمی بازار مینا و خور دبی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی و خیابان شیخ زاید 3 کیلومتر است. هتل رستوران های انگلیسی، چینی، تایلندی و هندی دارد کهمسافران تور دبی فروردین 95 می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند. 

 

آدرس: Al Fahidi Street, Opposite Dubai Museum and Historic Bastakiya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل عربین کورتیارد دبی

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل عربین کورتیارد دبی

 هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل هال مارک دبی

هتل 4 ستاره هال مارک  در منطقه دیره و در مرکز شهر دبی واقع شده است . این هتل باشکوه در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر قرار داشته که تا فرودگاه بین المللی دبی نیز ، تنها 10 دقیقه فاصله دارد . هتل مجهز هالمارک از موقعیت مرکزی به لحاظ جغرافیایی بهره مند بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای مشهور موزیکال و بازار مینا نزدیک می باشد .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

در ضمن به منظور سهولت در تردد گردشگران تور دبی بهمن 94 به تفرجگاه ساحلی الممزر و مراکز خرید ، هتل مجلل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را تدارک دیده است . رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی در صدر اهداف هتل بوده و تمام پرسنل این نکات را رعایت می کنند . این هتل 4 ستاره از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات متعددی را برای اقامتی به یاد ماندنی به گردشگران ارائه می کند . این هتل دارای امکاناتی نظیر :ال سی دی, ماهواره, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن ,رستوران, استخر روباز, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, بیلیارد, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری, ماساژ , اینترنت 

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

 

تور دبی بهمن 94

هتل فیر مونت دبی

هتل هال مارک دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی اسفند 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی نوروز 95 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی اسفند 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی بهمن 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی نوروز 95 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی بهمن 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی 95 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.

رستوران پیرچیک دبی

رستوران پیرپیک (PierChic) در ساحل هتل زیبای القصر قرار دارد و چشم انداز زیبایی از دریا و برج العرب دارد. در این رستوران در مکانی رویایی غذاهای دریایی و لذیذ میل می کنید و از فضایی رویایی لذت می برید. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، مدیترانه ای، ژاپنی و ... سرو می شود که مسافران تور دبی دی 94می توانند از این غذاها لذت ببرند. این رستوران بعداز ظهرها خلوت است و می توانید در فضایی دنج و آرامش بخش به میل غذا بپردازید.

 

رستوران پیرچیک دبی

رستوران پیرچیک دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی بهمن 94می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

رستوران المحاره دبی

 رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی 95 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

هتل 4 ستاره سام ور (Somewhere) در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور دبی بهمن 94 فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام  ... هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است.

آدرس: Al Ittihad Road, infront of Deira City Center Metro Station, Deira, 113562 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل سام ور دبی

استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل سام ور دبی

هتل سام ور دبی

هتل سام ور دبی

اتاق هتل سام ور دبی

هتل سام ور دبی

رستوران هتل سام ور دبی

هتل سام ور دبی

استخر هتل سام ور دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی از مراکز خرید معروف در دبی می باشد که در منطقه ابوظبی دبی می باشد بسیار معاملات تجاری دنیا در این مجموعه می باشد و بیشتر این معاملات را نیز مسافران توردبی ایران انجام می دهند.  در این مرکز خرید شاهد تعدادی فواره هستید که از جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد . مسافران تور دبی لحظه آخری برای بازدید از تمام فروشگاه های مرکز خرید مارینا دبی باید چند روزی را وقت بگذارند. در این مرکز خرید انواع کالاها اعم از لباس ، کفش ، کیف ، جواهرات و وسایل برقی موجود می باشد . 

 

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی زمستان 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . آنچه در بازار به چشم می خورد گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی


پارک زعبیل دبی دارای پوشش گیاهی بی نظیری بوده و بسیار سرسبز و دلنشین است. مسافران عزیز تور دبی آذر 94 اگر می خواهند که به یک پارک سرسبز و غیر ساحلی بروند پارک زعبیل بهترین انتخاب می تواند باشد تا لحظات خوشی را در آن سپری کنند. در این پارک فضایی به وسعت 51 هکتار به تفریحات گردشگران  تور دبی پاییز 94اختصاص داده شده است. پارک زعبیل دارای یک آمفی تئاتر 3دی (3D) , زمین کریکت , زمین فوتبال , دریاچه مصنوعی برای قایق سواری , یک جاده برای پیاده روی , چندین رستوران و کافی شاپ و.... می باشد.

پارک زعبیل دبی

گردشگران عزیز تور دبی دی ماه 94 با رفتن به این پارک می توانند از هوای خوب آن بهره مند شوند و مدتی را در کافی شاپ یا رستوران آن به استراحت بپردازند و از خوردن غذاها و نوشیدنی های لذیذ آنجا لذت ببرند. ساعاتی که این پارک باز است در طول هفته از 8 صبح الی 23 می باشد.

پارک زعبیل دبی

اما در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی این پارک تا پاسی از شب باز است و می توانید از تفریح در آن لذت ببرید.گردشگران عزیز تور دبی زمستان 94بدانند که روزهای دوشنبه مخصوص بانوان گرامی است و ورودی این پارک تنها 5 درهم می باشد و برای فرزندان دلبند شما که زیر دو سال سن دارند هزینه ورودی دریافت نمی شود. همچنین افراد معلول می توانند به صورت رایگان وارد پارک شوند.

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

هتل یاس مارینا دبی

هتل یاس مارینا دبی هتلی 5 ستاره دبی در منطقه ابوظبی دبی می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و 499 اتاق مجهز و راحت کی اقامتی خوش را میتوان در آن تجربه نمود و با موقعیتی مناسب از لحاظ مکانی می باشد  که در هر ساعت پذیرای میهمانان تور دبی پاییز 94 خود می باشد. از امکانات رفاهی هتل یاس مارینا دبی می توان به سالن جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ، مراکز تجاری ، دستگاه خود پرداز ، کرایه ماشین ، صرافی ، خدمات خانه داری ، امکاناتی برای معلولین ، آسانسور ، تهویه ، گاوصندق ، رستوران  و همچنین قابل ذکر است که این هتل دارای فروشگاهی می باشد که مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 می توانند سوغاتی های خود را از این مرکز خریداری کنند. هتل یاس مارینا دبی دارای زمین گلف و سالن بدنسازی و اتاق ماساژ نیز می باشد که میهمانان می توانند زمانی در روز را برای استراحت و تفریح در این بخش ها و یا استخر روباز هتل بگذرانند. از دیگز امکانات هتل خدمات نگهداری از کودک می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 که با کودک خود سفر میکنند قابل ارائه می باشد. با اقامت در هتل یاس مارینا دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافرانتور دبی زمستان 94امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

این هتل در خیابان الاویر دبی قرار دارد. و دارای 38 اتاق می باشد تور دبی نوروز 1395که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی استتور دبی زمستان 94و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافرانتور دبیمی توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند.

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)،تور دبی نوروز 1395ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان تور دبی زمستان 94

 


هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یک هتل پنج ستاره لوکس ومجلل می باشد که نام آن برگرفته از پری افسانه عرب است . این هتل در سال 2003 در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه مدینه جمیرا دبی افتتاح گردید .مالک این هتل مالک هتل هفت ستاره جهان است و هتلداری حرفه ای می باشد که در این هتل نیز از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان استفاده می کند. این هتل مجلل و خیره کننده با امکانات کامل و بی مثال خود اقامتی رویایی را برای گردشگران تور دبی فراهم می آورد. این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.تور دبی زمستان 94

 

هتل مینا سلام دارای انواع اتاق های مجلل و رو به دریا و خلیج است که کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که به صورت متنوع و برای سلایق مختلف دکوربندی شده اند. فضای بزرگ اتاق ها با دکوراسیون و چشم انداز منحصر به فرد خود اقامتی شاهانه را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی زمستان 94

 

 

امکانات هتل مینا سلام دبی :

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن ،  آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل - تهویه، بار، باغ،زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده،تور دبی نوروز 1395اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، موج سواری، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی ، صرافی،  فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، خدمات تورها ، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد .تور دبی زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه دبی واقع گردیده است .تور دبی زمستان 94

 

 


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهردبی، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به دبی مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است تور دبی زمستان 94

.

 

 


مرکز خرید ابرج دبی

 

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .تور دبی زمستان 94

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار های دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد.تور دبی نوروز 1395

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: میدان ماهی دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبیبه حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.تور دبی نوروز 1395محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی نوروز 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: محله بستکیه دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

پارک مشرف

یکی از پارک‌هایدبی ویکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارکدبیمی‌باشد ودر جاده الخوانیجدر ۹ کیلومتریفرودگاه بین المللی دبیقرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها می‌باشدتور دبی نوروز 1395

.

در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند:کور،کنار،کرت،سمر،گز،سلمبه وجود دارد.

بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند. از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. یک ترننیز گردشگرانرا بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند.شتر سواری ، اسب سواریو بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است.استخرهایشنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است.دوچرخهواسکیتسواری ممنوع می‌باشد. در این پارک روز خاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده‌استتور دبی نوروز 1395

.

ساعات بازدید :

ورودیه: ۳ درهم (۱۰ درهم برای ورود اتومبیل) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۱٫۳۰ شب ترن: ۲ درهم استخر: ۱۰ درهم بزرگسالان، ۵ درهم کودکان. پارکی صحرایی وبسیار جالب مخصوصاً در فصل زمستان .تور دبی نوروز 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک مشرف,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی آذر 94 می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی پاییز 94  می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی از مراکز خرید معروف در دبی می باشد که در منطقه ابوظبی دبی می باشد بسیار معاملات تجاری دنیا در این مجموعه می باشد و بیشتر این معاملات را نیز مسافران توردبی ایران انجام می دهند.  در این مرکز خرید شاهد تعدادی فواره هستید که از جاذبه های دیدنی شهر دبی می باشد . مسافران تور دبی لحظه آخری برای بازدید از تمام فروشگاه های مرکز خرید مارینا دبی باید چند روزی را وقت بگذارند. در این مرکز خرید انواع کالاها اعم از لباس ، کفش ، کیف ، جواهرات و وسایل برقی موجود می باشد . 

 

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی زمستان 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . آنچه در بازار به چشم می خورد گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های ایرانی دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

 

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافران تور دبی زمستان 94 امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 
 

 


هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی آبنمای این شهر قرار دارد ، این هتل دارای اتاق های لوکس و راحت می باشد که دارای به روز ترین امکانات هتلداری می باشد از امکانات هتل شرایتون کریک دبی که برای میهمانان تور دبی دی ماه 94  فراهم آمده است می  توان به ورزشگاه مجهز ، اتاق های ماساژ ، سونا ، استخر و . . . اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که اتاق این هتل دارای نمایی زیبا و مشهرف به آبنمای این شهرمی باشد. فاصله این هتل تا بازار طلا 15 دقیقه می باشد و از مرکز تجاری سیتی سنتر زیاد فاصله ندارد.  

 

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره لوکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

رستوران های معروف دبی

رستوران آبشار دبی

 رستوران آبشار دبی

مجموعه رستوران های آبشار دبی جزو رستوران های زنجیره ای آن می باشد و اولین شعبه آن در سال 2000 در خیابان معروف آل مکتوم تاسیس شد . این رستوران دارای فضای سنتی می باشد و در آن غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود . طعم خوب غذاها و فضای آن باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند .

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران معروف که جزو بزرگترین رستوران های زنجیره ای در جهان به شمار می رود دارای 35000 هزار شعبه در 119 کشور جهان می باشد . در این رستوران انواع فست فود های خوشمزه نظیر : همبرگر ، چیزبرگر ، مرغ ، سیب زمینی سرخ کرده ، صبحانه ، نوشابه‌ها و دسرهای مختلف ، سالاد ، ساندویچ لقمه‌ای و میوه سرو می شود .در تور دبی پاییز 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

این رستوران که مشتریا خاص خود را دارد غذاهای با کیفیتی را به دوستداران فست فود ارائه می دهد و شهرت جهانی آن نیز به خاطر طمع خوب و کیفیت بالای غذاهای آن می باشد . بسیاری از شعبات مک دونالد دارای مکان هایی برای بازی کودکان نیز می باشد . بسیاری از گردشگران تور دبی آذر 94 برای یک بار هم که شده از غذاهای این فست فود استفاده می کنند .

مطالب مرتبط:

رستوران آبشار دبی

 

رستوران زنجیره ای مک دونالد دبی

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل ریکسوس پالم دبی

با امکانات متنوع تفریحی، تجاری  و مکانی مناسب برای تعطیلات خانوادگی با سرگرمی و فعالیت های متعدد، این هتل زیبا در مساحت به میزان  ۱۰ هکتار واقع شده هتل داری سالن های کنفرانس برای ارائه خدمات به تجار و بازرگانان است  هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم دارای ۲۳۱ اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و راحت  است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

گشت های موجود در هتل ریکسوس پالم دبی (تورهای اختیاری): چتر بازی،بالن، گشت شهری دبی ،گشت شهری ابوظبی ،کویر سافاری ،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات ،فواره دبی در مرکز خرید دبی ،موسیقی سنتی ترکی در رستوران ،این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد.

مرکز تندرستی و SPA:

ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور، کلاس های ژیمناستیک و ایروبیک ، مربی برای بدنسازی و تناسب اندام، حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار، کلاس یوگا و … .مسافران تور دبی میتوانند لحظات آرامی را در این هتل سپری کنند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

هتل ریکسوس پالم

 مطالب مرتبط:

تور دبی آذر 94

تور دبی پاییز 94

هتل ریکسوس پالم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پالم دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل پنج ستاره القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم برای گردشگران تور دبی ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان تور دبی بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان تور دبی آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.

دیدنی های دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای مسافرین تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش مسافران تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.در تور لحظه آخری دبی حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

 یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما در تور دبی می توانید ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبی برای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه در تور دبی 94 می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.

مراکز خرید معروف دبی

 مرکز خرید مال امارات در دبی که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران در تور دبی آبان 94 می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای برای مسافران تور دبی است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را با تخفیفی خوب در تمام طول سال برای گردشگران تور دبی عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای تفریح کودکان در تور دبی دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 هتل رفلکشن دبی در خیابان الجداف دبی قرار دارد که دویست متر پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس کریکت استادیوم دارد و  حدود 4کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3کیلومتر تا ایستگاه مترو ورلد ترید سنتر فاصله دارد .این هتل نزدیک به مرکز خرید وافی ، موزه هنرهای معاصر خاورمیانه ، پارک دلفین ها ، دبی فستیوال سیتی، دبی کریک، دبی مال و برج الخلیفه و استادیوم تنیس دبی می باشد.این هتل برای مسافرین تور دبی بسیار جالب است و دکوراسیون هر طبقه این هتل به توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف آسیایی ، اروپایی و آمریکایی طراحی شده است.نکته قابل توجه درباره این هتل برای گردشگران تور دبی این است که هر اتاقی به سبک معماری یک کشور خاص طراحی شده و دکوراسیون اتاق ها با توجه به فرهنگ و طراحی آن کشورها انجام شده است. از امکانات این هتل برای مسافرین تور دبی میتوان به استخر در فضای باز ، رستوران و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. امکان دسترسی به اینترنت در همه قسمت های هتل وجود دارد. 

 

 

 

 

هتل لاون دبی هتلی بسیار زیبا و راحت می باشد که موقعیت خوبی در مرکز دبی دارد و 3 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقعه فاصله دارد. فاصله هتل 3 ستاره لاوندر دبی تا مرکز خرید برجمان کمتر از 2 کیلومتر است. از امکانات این هتل 3 ستاره دبی میتوان به استخر پشت بام و تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد.پذیرش این هتل بصورت 24 ساعته آماده خدمات است.جایی هم برای نگهداری چمدان های مسافران تور دبی در هتل در نطر گرفته شده است و در صورت درخواست پارکینگ در اختیار مسافران تور دبی قرار خواهد گرفت.میهمانان تور دبی مهر 94 میتوانند در تراس افتابگیر هتل زیر سایه بان ها استراحت کنند و یا در سالن بازی هتل بیلیارد بازی کنند. تراس اتاق های هتل منظره بسیار زیبایی دارند.اتاق های هتل لاوندر دبی مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی هستند و خدمات خشکشویی نیز به مهمانان تور دبی ارائه می شود. صبحانه را میتوانید با قهوه تازه دم در اتاقتان میل کنید. رستوران های هتل هم غذاهای بین المللی سرو میکند و با غذاهای منطقه از میهمانان تور دبی پذیرایی می کند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.

 

 
 

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت تور دبی در منطقه دیره و خیابان شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره  دبی می باشد. هتل فیرمونت در سال 2002 احداث شده است. این هتل مجموعا 394 اتاق و 128 سوییت و پنت هاوس با متراژهای متفاوت دارد. از مزایای این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور دبی می توان به نزدیکی به مرکز همایشهای بین المللی دبی و مراکز خرید دبی و مرکز تجارت جهانی دبی و سیستم مترو دبی اشاره کرد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. همچنین هتل دارای یک صرافی و اتاق جلسه هم برای میهمانان تور دبی می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، صرافی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش ویژه میهمانان تور دبی، سرویس اتومبیل کرایه، اتاق های ضد صدا، سولاریوم، فروشگاه، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر رستوران هتل فیرمونت دبی

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر سالن بدنسازی هتل فیرمونت دبی

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر رستوران هتل فیرمونت دبی

تصویر هتل فیرمونت دبی

تصویر اتاق هتل فیرمونت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

 

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای تور دبی در منطقه پالم جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل 6 طبقه دارد و در مجموع 405 اتاق و سوییت دارد و یکی از مزیت های اتاق های این هتل این است که همگی آن ها رو به دریا می باشد. از ویژگی اتاقهای این هتل می توان به گاوصندوق ویژه میهمانان تور دبی ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت و جکوزی اشاره کرد. در فاصله 20 دقیقه ای از هتل مراکز خرید دبی قرار گرفته است. همچنین در فاصله 45 دقیقه ای از هتل تور دبیفرودگاه بین المللی دبی واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، 8 اتاق آب درمانی، 8  spa در حیاط، صبحانه در اتاق، ساحل اختصاصی، سرویس نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور دبی، پارکینگ اختصاصی، سرویس اینترنت وایرلس رایگان، ترانسفر فرودگاه رفت و برگشت، زمین تنیس، بیزینس سنتر، سالن آرایشگاه، 2 سالن و رستوران، زمین تنیس، 3 سونا، 12 اتاق استراحت، استخر روباز، جکوزی، استخر کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات ماهیگیری و غواصی ویژه میهمانان تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر لابی هتل زعبیل سرای دبی

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر رستوران هتل زعبیل سرای دبی

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر اتاق هتل زعبیل سرای دبی

تصویر هتل زعبیل سرای دبی

تصویر اتاق هتل زعبیل سرای دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل زعبیل سرای دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

هتل امپریال سوییت دبی

 

هتل سه ستاره امپریال سوییت 200 متر تا متروی آل فهیدی فاصله دارد. این هتل 157 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وسایل مدرن، مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام هستند. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که با اندکی پیاده روی قابل دسترسی هستند. مسافران تور دبی 94می تونند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

استخر سر باز، تراس، رستوران، بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

اتاق هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

رستوران هتل امپریال سوییت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امپریال سوییت دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

هتل نووتل البرشا دبی

 

هتل 4 ستاره نووتل البرشا دبی در 1/6 کیلومتری مال امارات قرار دارد و تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل 465 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون هستند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. هتل یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن دارد که برای آندسته از مسافرانی که برای تجارت سفر می کنند مناسب می باشد. هتل نووتل 5/6 کیلومتر تا مارینا و 12/9 کیلومتر تا دبی مال فاصله دارد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی دشته باشند.

آدرس: Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

در تور دبی آبان 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

اتاق هتل نووتل البرشا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

 

هتل آپارتمان 5 ستاره آریس فخرالدین در 9 کیلومتری امارات مال قرار دارد. این هتل 304 آپارتمان دارد که آپارتمان ها مجهز به اتاق، آشپزخانه و حمام می باشند. آشپزخانه دارای امکانات توستر، مایکروفر، یخچل، کتری و ... می باشد. فاصله هتل تا فواره دبی 18 و تا نزدیک ترین فرودگاه 20 کیلومتر می باشد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامتی آرامش بخش داشته باشند.

آدرس: Sports city, P.O. Box  184827, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

استخر سر باز، سونا، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، سیستم تهویه، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.در تور دبی مهر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

 هتل حیات ریجنسی دبی منطقه در کورنیش دیره (Deira Corniche) واقع شده است و بر خلیج فارس (Persian Gulf) در دهانه‌ی رود دبی مشرف است و فقط چند قدم تا بازار طلا (Gold Souk) فاصله دارد. این هتل فقط دو دقیقه تا مناطق تجاری و مراکز خرید و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‏ المللی دبی و مرکز همایش بین‏ المللی دبی فاصله دارد.هتل 5 ستاره ی حیات رجنسی هتلی مدرن و شیک, شامل 414 اتاق و سوییت می باشد.درهتل ۵ ستاره حیات ریجنسی دبی رستوران لوکس و زیبای ایرانی به نام شهرزاد وجود دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران هایی است که موفق به کسب جایزه شده است .این رستوران غذاهای ایرانی را برای مسافران ایرانی تور دبی در فضای قصرهای پر ابهت شرقی و رمزآلود سرو میکند و ظروف زیبا و دکوراسیون شرقی با بوی نان داغ و تازه مسطح ایرانی و انواع کباب ها و غذاهای دریایی و میوه جات وسبزیجات و دسرها در هم آمیخته شده تا فرهنگ غذایی ملت ایران و سنن زیبای سفره ایرانی را به تماشا گذارده و لذت غذاها را با فرهنگ و سنن این مرز و بوم در یاد ها و خاطره های مسافرین تور دبی زنده نگه دارد .موسیقی زنده نیز در این بین نقش مهمی در این القای فرهنگی ایفا میکند .در تمامی محیط رستوران پنجره های مشبک قهوه ای و چوبی و قالی های ایرانی و چلچراغ های قدیمی قلمکار اصفهان به چشم میخورد . اقامت در این هتل در تور دبی 94 اقامتی سرشار از آرامش و خاطره می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل حیات ریجنسی دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 3 شهريور 1394
.

مرکز خرید لامسی پلازا یکی از مراکز خريد خانوادگی و ممتاز دبی میباشد که بيش از 150 مارک برجسته خرده فروشي محلي،‌ منطقه‌اي و بين‌المللي را درخود جاي داده است.لامسي‌ پلازا‌ تنها مرکز خريد در دبي است که در آن، خريداران به ازاي‌ هر درهم خرج شده در هر يک از خرده فروشيها‌ يک اير‌ مايل دريافت مي‌کنند و براي آنها شانس جمع‌آوري هزاران اير‌ مايلز‌ وجود دارد تا در ازاي‌ آنها، جوايز شگفت‌آوري اهدا شود.در این مرکز خرید در تور دبی براي کودکان نيز سرگرمي هاي بسياري از جمله شخصیتهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی  وجود دارد که حرکت مي کنند و باعث شادي کوچکترها مي شوند.مغازه هاي این مرکز خرید آخرين محصولات جيوردانو، ناين وست ، گس ، گالري پاريس و بازارچه جواهرات را نیز ارائه مي دهند. لامسي پلاز تنها به خاطر آخرين مد پوشاک معروف نيست بلکه يک سوپر مارکت طراز اول انواع لوازم خانگي و بخش کالاهاي ورزشي فوق العاده اش نيز به معروفيتش اضافه کرده است.خرید در این مرکز خرید در تور دبی مهر 94 میتواند سرشار از خاطره باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لامسی پلازا در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 3 شهريور 1394
.

جزایر پالم‌ جميرا‌ دبی یکی از دیدنی های دبی میباشد که به شکل يک درخت نخل است که از يک تنه ، يک تاج با 17 ساقبرگ‌ و يک جزيره هلالي پيرامون که به شکل يک موج شکن 11 کيلومتري است، تشکيل مي‌شود. اين جزيره 5 کيلومتر بوده و مساحت کل آن بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يک پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يک تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ هشتمين عجايب جهان شناخته شده است .این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ به منظور افزایش میزان جهانگردی تور دبی راه‌اندازی شدند.بین این سه جزیره بیش از یکصد هتل لوکس‌، ویلاها‌ و آپارتمانهای‌ ساحلی مسکونی، تفرجگاههای‌ ساحلی، پارکهای‌ تفریحی‌ آبی، رستورانها، مراکز خرید، امکانات ورزشی و چشمه‌های آب معدنی درمانی وجود دارد.دیدار از این جزیره را در تور دبی پاییز 94 فراموش نکنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پالم جمیرا در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 3 شهريور 1394
.

 

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید در تور دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای کسانی که به آنجا میروند فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان تور دبی تابستان 94 در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان اشاره کرد. علاوه بر این امکان انجام فعالیتهای بانکی یا ارسال بسته های پستی در مرکز خرید نیز وجود دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اربیان در دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 12 مرداد 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی