.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

هتل سه ستاره بلو وی سیتی (Blue way Hotel City) در خیابان دولاپدره استانبول واقع شده و از هتل های قیمت مناسب این شهر می باشد. این هتل 20 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، دوش و سشوار می باشند. مرکز نمایشگاه و کنوانسیون استانبول در 400 متری هتل است. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، هتل در 900 متری ایستگاه متروی عثمان بی واقع شده که مسافران تور استانبول آبان 95 می توانند به راحتی از طریق آن در شهر رفت و آمد کنند. این هتل یک رستوران دارد که هر روز صبح در آن صبحانه سرو می شود همچنین رستوران های مختلف دیگری در نزدیکی هتل موجود می باشد. 

فاصله هتل تا میدان تکسیم 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 20/6 کیلومتر است. 

آدرس : Ergenekon Mah. Dolapdere Cad. No:104 Harbiye Şişli , Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

امکانات هتل بلو وی سیتی استانبول

پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، آسانسور، سیستم تهویه. در تور استانبول آذر 95 از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول

اتاق هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول

سرویس بهداشتی هتل بلو وی سیتی استانبول

هتل بلو وی سیتی استانبول

رستوران هتل بلو وی سیتی استانبول



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل 3 ستاره بلو توانا (Blue Tuana) به سبک عمارت های عثمانی ساخته شده و در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول می باشد. این هتل 16 اتاق دارد که کف اتاق ها چوبی هستند و با رنگ های گرم دکوربندی شده اند. تراس پشت بام این هتل چشم انداز زیبایی از دریای مرمر و جزایر پرنس دارد که مسافران تور استانبول نوروز 96

 می توانند با صرف صبحانه سنتی ترکی و شام در این محل از منظره زیبای آن لذت ببرند. 

 رسپشن این هتل به طور 24 ساعته می تواند امکان گردش های شهری در مناطق تاریخی استانبول را فراهم آورد. فاصله هتل تا مسجد آبی و ایاصوفیه 3 دقیقه پیاده روی، تا کاخ تاپکاپی 5 دقیقه پیاده روی، و تا بازار بزرگ و بازار مصری 15 دقیقه پیاده روی می باشد. در تور استانبول پاییز 95 از این هتل دیدن کنید.

آدس: Akbiyik Degirmeni Sokak No 3 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل بلو توانا استانبول

وای فای رایگان، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، صندوق امانات، سیستم حرارتی، سیستم تهویه، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، فکس، کپی، تراس، کتابخانه، اتوکشی، واکس.

 مسافران تور استانبول مهر 95 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند

 

هتل بلو توانا استانبول

 

رستوران هتل بلو توانا استانبول

رستوران هتل بلو توانا استانبول

اتاق هتل بلو توانا استانبول



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

یکی از تفریحات لذت بخش برای جوانان در تور کیش، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است.در تور کیش 95  این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که شما سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور لحظه آخری کیش می دهد.

طریقه استفاده از این چتر در تور کیش پاییز 95  بدین صورت است که ابتدا جلیقه نجات شنا را پوشیده و سپس در جلیقه پاراسل ، که فقط از چند کمربند تشکیل شده است ، قرار می گیرید. پس از نصب بندهای حاصله از چتر پاراسل به جلیثقه مخصوص پاراسل، شخص به حالت کشیدگی کامل پاها، بر کف انتهای قایق مینشید. ضمن اینکه فرد همچنان در جلیثقه پاراسل بر کف قایق نشسته ، با حرکت تدریجی آرام قایق ، چتر پاراسل به هوا برخاسته و بر بالای انتهای قایق قرار می گیرد .هنگامی که در تور کیش تعطیلات تابستان 95 سرعت قایق به سرعت مورد نیاز رسید، ناخدای قایق که در رشته پاراسل و همچنین استفاده از دستگاه وینچ ، نیز دارای تجربه کافی است، با مورد توجه قرار دادن تعادل لازم سرعت رها سازی طناب دستگاه وینچ با سرعت قایق، به آرامی اقدام به رها سازی طناب و در نتیجه فاصله گرفتن چتر پاراسل و فرد آویزان در زیر آن ، از کف قایق می گردد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش تابستان 95 می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز در تور کیش مهر 95 با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه در تور کیش تعطیلات شهریور 95  قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش تعطیلات مرداد 95 ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.ساعات کار این رستوران در تور کیش شهریور 95 برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری برای مسافران تور کیش مرداد 95  می باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل هاي قديمي و  ارزان قيمت جزيره كيش مي باشد اما اين هتل به جهت سهولت دسترسي به مراكز خريد و بازارها، مورد توجه دوستداران خريد و خانواده ها واقع مي شود. از طرفي در تور کیش 95 دسترسي به دريا و اسكله نيز با 10 دقيقه پياده روي به آساني ميسر مي شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95  قرار خواهد گرفت که میهمانان تور مشهد پاییز 95 در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

مجتمع تجاری پرطرفدار پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است.در تور مشهد مهر 95 پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد در تور مشهد تعطیلات مهر 95 موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… برای مسافران تور لحظه آخری مشهد در طبقه همکف قرار دارد.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پروما در مشهد



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران (S.F.T) است. نام و لوگوی هتل پردیسان مشهد در کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد شهریور 95 در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسان مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات شهریور 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد واقع در شهر مشهد مقدس در دسته هتل های 2 ستاره قرار گرفته است. این هتل فاصله اندکی در حدود 2.5 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 2 کیلومتری از هتل نیایش مشهد قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل زیبا را دارند میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، رم سرویس، تاکسی سرویس و رستوران که هتل نیایش مشهد در اختیار آنها در تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد استفاده کنند. این هتل دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که همگی آنها مجهز به تلفن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس ایرانی هستند. در هتل نیایش مشهد اینترنت رایگان در فضای لابی هتل در اختیار میهمانان تور مشهد مرداد 95 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری

هتل نیایش مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

هتل اترک مشهد



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

پارک قزی استانبول

اگر در تور لحظه آخری استانبول  بعد از خرید و گردش به دنبال مکانی آرام و ساکت برای استراحت می گردید  می توانید سری هم به پارک قزی استانبول بزنید پارک کوچکی که مکانی دنج و فضایی آرامش بخش دارد پارک قزی استانبول در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد پارکی که به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم داشتند این پارک زیبا را خراب و به جای آن مرکز خرید بسازند که با اعتراضات شدید مردم استانبول مواجه شدند که سرانجام مانع از اجرای این اتفاق ناخوشایند گردید.در تور استانبول مهر 95 حتما به این پارک بروید. در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی قرار داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید. ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید. اگرچه در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این حال همچنان از مراکز تفریحی مهم و دوست داشتنی مردم استانبول و گردشگران تور استانبول پاییز 95 به شمار می رود.

پارک قزی استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره این شهر به شمار می رود و تا میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد که دسترسی به تمامی مراکز مهم را برای مسافران تور استانبول 95  آسان می نماید . خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد نزدیک می باشد، رستوران ها و مغازه های بسیاری در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای دیگر معروف نزدیک به این هتل استانبول میتوانیم به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار میهمانان تور استانبول تابستان 95 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

هتل الیت وورد استانبول

 این هتل بسیار شیک و مجهز برای سرگرمی و تفریحات گردشگران تور استانبول تعطیلات تابستان 95 امکانات ورزشی تفریحی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده تا از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت در تور استانبول شهریور 95 مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول در تور استانبول مهر 95 شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ... در تور استانبول پاییز 95 می باشد.

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول در منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است .  منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است . مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدید کنندگان تور استانبول بسیار جذاب می باشد .

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس ، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی در تور استانبول مرداد 95  میباشد . اگر در مناطق آتاکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول استفاده نمایید . در این مرکز خرید ، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده در تور استانبول تعطیلات مرداد 95  قرار دارد .



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه در تور استانبول 95  تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام اختصاص داده شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل سنتر بارشا دبی ( Centro Barsha hotel dubai ) یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد که اقامتی لوکس را به مهمانان تور دبی پاییز 95 ارائه می دهد .هتل سنتر بارشا دبی داراي 239 اتاق مي باشد که امکاناتی مناسب برای اقامت داشته و این اتاق های بزرگ دارای تلویزیون LCD, کانال های ماهواره ای و کانال های کابلی , گاوصندوق , چای و قهوه ساز , تهویه مطبوع و … می باشند .در این هتل می توانید از آبتنی در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا روی تراس پشت بام در کنار فضای باز استخر حمام افتاب بگیرید . سالن ورزشی مجهزی نیز در هتل برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد .هتل سنتر بارشا دبی نزدیک به فرودگاه بوده و با توجه به اینکه از ساحل و مراکز خرید دبی فاصله چندانی ندارد به راحتی امکان گردش در شهر را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است .

از دیگر امکانات هتل سنتر بارشا دبی در تور دبی تعطیلات پاییز 95 :

ترانسفر فرودگاه , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی, صرافی , فکس و کپی , اینترنت بی سیم, رستوران , پذیرش شبانه روزی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , کافی نت , پارکینگ رایگان و …

 

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

 

فستیوال خرید دبی برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برقرار گردید که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهی را داشته است و هر ساله به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تور دبی مهر 95 اضافه گردیده است به طوریکه در حال حاضر میلیونها نفر از این برنامه و فستیوال بازدید میکنند و میتوان گفت این جشتواره بهترین زمان خرید در دبی بشمار می آید .در  جشنواره دبی بازدیدکنندگان می توانند محصولات برترین برندها و کارخانه های مختلف دنیا را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان تور دبی و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد . در طول یک ماه جشنواره خرید علاوه بر خرید محصولات ارزان تا 75% تخفیف از فروشگاههای معتبر میتوانید از برنامه های سرگرم کننده این جشنواره مانند موسیقی ، آتش بازی ، اجراهای شبانه ، نمایش فیلم و تئاتر ، اجراهای خیابانی انواع نمایشکاههای گل و محصولات جانبی ، تورهای گردشگری و صدها برنامه تفریحی دیگر نیز در تور دبی تعطیلات مهر 95 استفاده نمائید .

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور لحظه آخری دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز در تور دبی تعطیلات مرداد 95 خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور لحظه آخری دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی در تور دبی تعطیلات تابستان 95  رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی تعطیلات شهریور 95 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی 95  فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد . فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان در تور دبی مرداد 95 می باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

ساحل سورین پوکت تایلند

یکی از جاذبه های گردشگری پوکت ساحل سورین می باشد که در میان درختان نارگیل چشم انداز گرمسیری سورین بسیار زیبا و آرامش بخش است و شن و ماسه سفید دریای آبی آرام و هوایی آفتابی مناسب برای آفتاب گرفتن است. این منطقه در سواحل غرب جزیره پوکت قرار دارد و در طول ساحل رستوران ها و هتل های زیادی در تور تایلند پاییز 95  وجود دارد. این ساحل در کنار کوه قرار دارد و نسبت به سواحل دیگر عمیق تر است و همچنین در این ساحل سنگ ها و امواج فراوانی وجود دارد که مناسب برای موج سواری در تور لحظه آخری تایلند است. این ساحل که در فاصله 26 کیلومتری شهر پوکت قرار دارد , از اوایل نوامبر تا آوریل آب آرام و مناسب برای شنا و قواصی می باشد .تفریحات این ساحل بسیار جذاب است و امکان آفتاب گرفتن ,شنا ,قواصی ,جت اسکی و همچنین دارای چند مرکز آب گرم است که خدمات ماساژ تایلندی را ارائه می دهند.کل منطقه مملو از هتل ها  فروشگاه ها و رستوران هاست که دارای غذاهای تایلندی و دریایی منحصر به فردی در تور تایلند تعطیلات پاییز 95 هستند.

ساحل سورین پوکت تایلند

 

ساحل سورین پوکت تایلند

 


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

شبه جزیره پرومتپ کپ پوکت تایلند بهترین و شناخته شده ترین مکان گردشگری در پوکت است که دارای طبیعت منحصر به فردی است و گردشگران زیادی در تور لحظه آخری تایلند برای دیدن غروب آفتاب دریای آندامان به این منطقه می آیند و طرفداران بیشماری دارد. علاوه بر این دارای ساختمانی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد پادشاهی رامای نهم بنا شده و طول آن 9 متر است که دارای نور مهتابی روشن است که می توان آن را از حدود 39 کیلومتری دید و در داخل این ساختمان نمایشگاه ساعت رسمی طلوع و غروب خورشید وجود دارد.در این شبه جزیره در بالای تپه می توان دریاس آبی و درخشان را دید و از نسیم خنک و ملایم دریای آندامان لذت برد.گردشگران تور تایلند مهر 95  می توانند از رستوران های با کیفیت و عالی با غذاهای تایلندی و دریایی همراه با تماشای دریا و قایق های شناور و همچنین خوردن غذاهای تایلندی لذت ببرند . همچنین فروشگاه هایی برای سوغات تایلند در این جزیره در تور تایلند تعطیلات مهر 95  وجود دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است که به سبک معماری فرانسوی و بسیار بزرگ و لوکس می باشد. یکی از رستوران های معروف بانکوک به نام provence در این مرکز خرید واقع شده است که در تور تایلند شهریور 95  هم می توانید از با کیفیت ترین اجناس بانکوک در یک روز خرید کنید و هم در بهترین رستوران بانکوک غذا میل کنید.این مرکز خرید در 4 طبقه دارای قسمتهای مختلفی می باشد که شامل 70 بوتیک کوچیک با اجناس با مارک های معروف , فروش جواهرات مثل الماس های لوکس, سنگ کریستال ,عتیقه جات و نقره جات , فروش انواع و اقسام پارچه و لباس ,کیف و کفش و لباس های زنانه و ... در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 می باشد.رستوران این مرکز خرید در کل گران قیمت می باشد اما کیفیت غذاها واقعا عالی می باشد و حتی گوشتی که در این رستوران استفاده می شود وارداتی می باشد و هم منوی غذاهای سنتی تایلندی و هم منو غذاهای اروپایی در تور تایلند تعطیلات شهریور 95 دارد.

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

 


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند یکی از جاذبه های مهم گردشگری تایلند می باشد که مورد اسقبال گردشگرانی می باشد که در تور لحظه آخری تایلند به دنبال ساختارهای کلاسیک و لذت بردن از شکوه معماری ها و وسایل سلطنتی هستند. جیمز تامپسون متولد سال 1906 برای خدمت در جنگ جهانی دوم به تایلند فرستاده شد و پس از پایان جنگ در تایلند ماند و تجارت ابریشم تایلندی را در این کشور احیا نمود. او در سال 1967 زمانی که به ارتفاعات مالزی رفته بود، ناپدید شد و دیگر پیدا نشد. تامپسون در سال 1958 خانه اش را از چوب ساخت و در هیچ کجای ساخت این خانه از میخ استفاده نشده است. این موزه مجموعه ای از چند سازه تاریخی تایلندی در بانکوک است که نمایانگر معماری سنتی و قدیمی تایلندی می باشد.چیزی که بیش از همه گردشگران تور تایلند را هنگام گشت و گذار در محیط این خانه موزه سرگرم و هیجان زده می کند تلفیق زندگی سنتی تایلندی و زندگی مدرن آمریکایی است. در این موزه گردشگران از نحوه و چگونگی گسترش صنعت ابریشم تایلندی توسط جیم تامپسون آگاهی کسب می کنند. هرساله تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان به این موزه می آیند و از نزدیک از دیدن مجسمه ها و ترکیبات هنری رنگ های موجود در این خانه در تور تایلند مرداد 95  لذت می برند.

 

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند

 

موزه خانه جیم تامپسون بانکوک تایلند



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

 

 

 

ساحل کائوتائو بانکوک تایلند یکی از دیدنی های معروف بانکوک می باشد که دارای طبیعت بسیار زیبا و تفریحات متنوعی است که گردشگران زیادی را در تور تایلند جذب کرده است. این ساحل زیبا با شن و ماسه سفید دریای آبی آرام و جنگل های سرسبز گرمسیری مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. همچنین امکانات کافی برای تفریحاتی از قبیل شنا آفتاب گرفتن والیبال ساحلی و قایق سواری در تور تایلند 95  وجود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل دیز این فربیددن سیتی بیجینگ پکن چین

موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اين هتل داراي 164 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

تور چین نوروز 96

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

 هتل دیز این فربیددن سیتی بیجینگ پکن چینهتل دیز این فربیددن سیتی بیجینگ پکن چینهتل دیز این فربیددن سیتی بیجینگ پکن چین



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

گرند هتل وانگ فوجینگ  یکی اقامتگاه های مجلل پکن به شمار می رود که از دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار است . این هتل 5 ستاره ، بسیار مورد توجه گردشگرانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به مراکز دیدنی شهر مثل خیابان معروف وانگ فوجینگ که 800 متر و میدان تیان آن منکه کمتر از 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد ، از برتری های آن به شمار می رود . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های گرند هتل وانگ فوجینگ می باشد . در ضمن ایستگاه مترو 50 متر ، ایستگاه راه آهن 400 متر و فرودگاه بین المللی پکن هم 45 دقیقه پیاده تا مکان هتل فاصله دارد که همین ویژگی ها تردد میهمانان را به منطق دیدنی و توریستی شهر آسان نموده است  .  

تور چین نوروز 96

اتاقهای گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

اتاقهای گرند هتل وانگ فوجینگ شامل 339 اتاق استاندارد و سوئیت مجهز می باشد . استفاده از رنگ های ملایم و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند، اتاقها را چون روز اول  لوکس نگاه می دارند . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، وسایل برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل گرند هتل وانگ فوجینگ از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

 

امکانات گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

امکانات گرند هتل وانگ فوجینگ شامل استخر سرپوشیده ، باشگاه ورزشی مجهز ، میز پینگ پنگ ، سالن بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، بار، بوفه صبحانه ، سه رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی گرند هتل وانگ فوجینگ می باشد  .

تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل گریت وال شرایتون پکن

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد .این هتل 5 ستاره لوکس فقط 300 متر از نمایشگاه مرکزی ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل دارای 4 رستوران و یک استخر سرپوشیده می باشد. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند.

تور چین نوروز 96

 

اتاقهای هتل گریت وال شرایتون

اتاقهای هتل گریت وال شرایتون شامل 827 اتاق استاندارد و سوئیت لوکس ورویایی بوده و از فضایی رمانتیک وآرامش بخش برخوردار می باشد . استفاده از رنگ های سایه روشن و طراحی شرقی اتاق ها و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند، اتاقها را چون روز اول  لوکس نگاه می دارند . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل گریت وال شرایتون از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

امکانات هتل گریت وال شرایتون

امکانات هتل گریت وال شرایتون شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  .

تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95

 

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل با ارائه امکاناتی نظیر اقامت لوکس، نظافت شبانه روزی، مرکز آب گرم، استخر سرپوشیده گرم و 5 رستوران و بار از میهمانان خود استقبال میکند. میهمانان میتوانند از خدمات ماساژ، معالجات صورت و بدن مرکز آب گرم Quan هتل بهره مند شوند. جکوزی، استخر شیرجه، اتاق بخار و حمام درمانی از جمله امکانات سلامتی هتل به شمار میروند.مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده کنند. تور چین نوروز 96

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

ماریوت سیتی وال

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

ماریوت سیتی وال

 

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

ماریوت سیتی وال

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

ماریوت سیتی وال

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

ماریوت سیتی وال

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

  تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

هتل لجندیل بیجینگ ( Legendale Hotel Beijin ) می باشد که داراي ۳۹۰ اتاق استاندارد با امکانات کامل اقامتی است که در کنار اتاق های عادی و استاندارد اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است .مهمانان می توانند با اقامت درهتل لجندیل بیجینگ پکن از امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، سونا و استخر سر پوشیده بهره ببرند و یا در باغ هتل به استراحت بپردازند .مسافران تور چین میتوانند با اقامت در این هتل از خدمات و امکانات این هتل بهره ببرند. تور چین نوروز 96

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

لجندیل بیجینگ پکن

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

لجندیل بیجینگ پکن

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

لجندیل بیجینگ پکن

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

لجندیل بیجینگ پکن

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

لجندیل بیجینگ پکن

هتل لجندیل بیجینگ پکن چین

 تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی 2 ستاره در جزیره کیش می باشد که در خیابان رودکی قرار دارد و مورد بازسازی قرار گرفته است . این هتل به بازار های پردیس 1 و 2 نزدیک می باشد و برای افرادی که قصد خرید اجناس مارک به صورت عمده را دارند به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. هتل دارای 60 اتاق مجهز به امکانات لازم برای مسافران تور کیش می باشد و همچنین فاصله هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد . فاصله مجموعه پلاژ آقایان تا هتل آرا کیش بسیار کم می باشد و این مجموعه به آسانی قابل دسترسی می باشد . از امکانات این هتل می توان اینترنت ، سیستم تهویه ، کافی شاپ ، پارکینگ ، رستوران ، صندق امانات ، سفره خانه ، نمازخانه و . . . را نام برد. مسافران تور کیش با قیمتی مناسب می توانند هتل آرا کیش را رزرو کنند. تور کیش نوروز 96

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

 

 تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش جز هتل های ارزان قیمت کیش می باشد که این هتل تک ستاره است و برای مسافرانی که می خواهند در هتل های ارزان و قیمت مناسب اقامت داشته باشند مناسب است . هتل دارای اتاق های چهار و پنج تخته نیز می باشد و برای گردشگران تور کیش که برای رزرو هتل هزینه کمی را در نظر دارند ، گزینه خوبی است.هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا واقع شده است و دسترسی به بازار ها و مراکز خرید کیش برای میهمانان هتل به سادگی تمان پذیر است. شما می توانید با اقامت در هتل ققنوس کیش با کمترین هزینه بهترین سفر کیش خود را تجربه کنید و همچنین این هتل به اسکله تفریحی کیش نزدیک بوده و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به آنجا بروند. تور کیش نوروز 96 

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

 تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش

سوئیتی مجهز با امکانات لازم است که به آپارتمان شبیه است با این تفاوت که شما می توانید هر موقع خواستید تسویه کنید و سوئیت را ترک کنید و اقامت در آن هم بستگی به خود شما دارد که از چند روز تا چند ماه هم می تواند باشد. این سوئیت بسیار مکان راحتی بوده و مسافران تور کیش می توانند در آشپزخانه آن به آشپزی بپردازند. از خصوصیات سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش می توان به متراژ 75 ، ظرفیت 3 نفر ، اتاق خواب مجهز ، آشپزخانه با لوازم لازم ، پذیرایی مبله با وسایل لازم اشاره کرد . از دیگر ویژگی های مهم این سوئیت نزدیک بودن آن به مراکز خدماتی ، مرکز شهر ، کنار ساحل و شهرک صدف می باشد همچنین برای مسافران تور کیش دارای تراسفر فرودگاهی می باشد.تور کیش نوروز 96

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

 

تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش از هتل های تک ستاره در جزیره کیش می باشد که میتوان با بهترین قیمت در این هتل اتاق رزرو کنید ، این هتل گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش می باشند را پذیرا می باشد. با اینکه این هتل از مرکز شهر دور می باشد اما با وجود وسایل نقلیه موجود این مشکل نیز برطرف شده است.هتل آسیا کیش برای مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب ارزان می باشند این هتل گزینه خوبی می باشد.هتل شامل 19 اتاق با 80 تخت می باشد که با محیطی آرام می توان سفری خوب را در آن گذراند.تور کیش نوروز 96

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

 

تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ ستاره تازه ساخت جزیره کیش است که در حد هتل های 4 ستاره کیش به حساب می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای سکنا در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت های مسافرتی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز در اختیار مسافرانش قرار می دهد.اگر قصد سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما است. تور کیش نوروز 96

تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95 | تور کیش شهریور 95

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

تور کیش پاییز 95 | تور کیش مهر 95 | تور کیش آبان 95 | تور کیش آذر 95



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل پامیرا آنتالیا

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند. هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است. هتل پامیرا آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی گردشگران تور آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا تابستان 95 | تور آنتالیا مرداد 95 | تور آنتالیا شهریور 95

 

تور آنتالیا پاییز 95 | تور آنتالیا مهر 95 | تور آنتالیا آبان 95 | تور آنتالیا آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل اورنج کانتی آنتالیا

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از گردشگران تور آنتالیا خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. 

تور آنتالیا تابستان 95 | تور آنتالیا مرداد 95 | تور آنتالیا شهریور 95

 

تور آنتالیا پاییز 95 | تور آنتالیا مهر 95 | تور آنتالیا آبان 95 | تور آنتالیا آذر 95

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتضار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا نیز می باشد،دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا ارائه میدهداین هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین ها می باشد.امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ

تور آنتالیا تابستان 95 | تور آنتالیا مرداد 95 | تور آنتالیا شهریور 95

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

تور آنتالیا پاییز 95 | تور آنتالیا مهر 95 | تور آنتالیا آبان 95 | تور آنتالیا آذر 95

 



:: برچسب‌ها: هتل دلفین امپریال آنتالیا, قیمت هتل دلفین امپریال آنتالیا, رزرو هتل دلفین امپریال آنتالیا, آفر هتل دلفین امپریال آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 31 مرداد 1395
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی