.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا از بهترین و زیباترین هتل های آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر با 27 کیلومتر فاصله دارد.گردشگرانتور آنتالیا که علاقه به ورزش هایی مانند: قایقرانی, غواصی, و پاراسیلینگ استفاده نمایید و وقت گذرانی کنند. شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید در اتاق های رو به دریا لحظات آرام و استراحتی عمیق را تجربه نمایید.

امکانات هتل کروانسرای کوندو :استخر روباز, استخر سرپوشیده, سرگرمی های آبی, پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی ، ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از تمامی امکانات این هتل استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر می باشد.در رستوران اصلی هتل هرشب یک نوع غذای مکزیکی و ایتالیایی و .. آماده سرو از شما مهمانان هتل آنتالیا می باشد.

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می توان به هتل رویال هالیدی اشاره نمود.این هتل بسیار زیبا و لوکس دارای طراحی دیزاین بسیار عالی می باشد که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این هتل بسیار زیبا به ایستگاه های مترو و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

امکانات هتل : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشدبا تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از استخر فضای باز با سرسره های آبی و تفرجگاه تفریحی نهایت لذت را ببرید.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است.خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می دهد شامل تورهای گردشگری ،نگهداری از کودکان و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند از رستوران این هتل که آماده سرو انوع غذاهای ترکی و فرنگی و در یایی می باشند صرف نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل تا فرودگاه بین امللی 45 دقیقه فاصله دارد.

گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

امکانات هتل:تفریحگاه مناسب بازی کودکان، استخر کودکان، کنسرت های زنده در شب، باشگاه شبانه، باشگاه کودکان و نوجوانان، ،بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنفرانس های تجاری واینترنت بیسیم رایگان

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیاز زیبا اقامتی خوش و دلنشین را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا که بسیار زیبا و لوکس می باشد.در گذشته نام این هتل ددمان بوده است و پس از باز سازی نام خود را نیز تغییر داد.این هتل بسیاز زیبا و لوکس تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد.رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و اسنک هایی بسیار لذیذ که آماده سرو برای شما مهمانان تور آنتالیا می باشد.تعداد اتاق های این هتل 471 می باشد.طراحی و دیزاین هتل بسیاز عالی و فضایی آرام و دل انگیز را برای شما میهمانان عزیز تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل آکرا باروت آنتالیا:باربیکیو ، پارکینگ رایگان ، کافی شاپ ، 4 رستوران ، اتاق کودکان ، فروشگاه ، اینترنت رایگان ، روزنامه ، خشکشویی ، کتابخانه ،سالن بدنسازی ، استخر روباز ، تنیس، سونا ، ماساژ ، استخر اختصاصی ، اسپا

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل آتان پارک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد.گردشگران تور آنتالیا که قیمت هتل برایشان حائز اهمیت است این هتل گزینه مناسبی است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از داخل اتاق ها  منظره زیبای دریا را تماشا کنند و در نهایت آرامش استراحت نمایند.

امکانات هتل : بوفه صبحانه ، استخر روباز سیستم امنیتی ، پذیرش شبانه روزی ، پارکینگ رایگان ، خدمات پزشکی ، امکان نوشیدن قهوه و چای در مکان های عمومی ، لاندری ، خشکشوئی

با تور آنتالیا همراه شوید تا دراین هتل بسیار زیبا و قیمت مناسب سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم در منطقه کمر واقع شده است. فاصله هتل تا دریای ساحلی اندک می باشد و این یکی از ویژگی های این هتل می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر می باشد.گردشگران تور آنتالیا که علاقه زیادی به دیدن جاذبه های گردشگری آنتالیا دارند می توانند از دروازه هادیان که فاصله کمی با هتل دارد دیدن نمایند.از امکانات و خدمات رفاهی هتل : سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی  ، یخچال ، مینی بار و ...

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در این هتل 4 ستاره که خدمات ویژه ایی را به مهمانان خود ارائه می دهدلحظات دلنشین و خوشی را کنار عزیرانتان تجربه نمایید.

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است.این هتل یکی از هتل های Uall  آنتالیا می باشد که خدمات بسیار عالی و ویژه ایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل دارای 650 اتاق بسیار زیبا و طراحی بسیار لوکس می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می تواننند با کمی پیاده روی به مرکز خرید Terra City رفته و لباس های برند و مارک دیدن نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10کیلومتر می باشد.

امکانات هتل دلفین امپریال : استخر رو باز ، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی ، استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی ، باشگاه کودکان و نمایش ، مرکز SPA ، حمام ترکی ، جکوزی ، اتاق بخار ، سونا (به صورت رایگان) ، ماساژ (با هزینه) ، مرکز تناسب اندام و بدنسازی بسیار مجهز ، بسکتبال ، والیبال ساحلی ، تنیس و مینی فوتبال ، نمایش‌های زیبا و متنوع ، موزیک زنده در لابی بسیار بزرگ هتل ، ارائه ۲۴ ساعته سرویس در اتاق ، اینترنت در اتاق‌ها ، بولینگ ، اتاق بازی ، بیلیارد ،ورزش‌های موتوری

مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل که آماده سرو انواع غذاهای اروپایی و ترکی غذای مورد علاقه خود رامیل نمایند.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

این هتل بسیار زیبا و و لوکس در منطقه لارا واقع شده است.مهمانان عزیز تور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات  مناسب و خدمات بسیار عالی می باشند.این هتل بسیار مناسب می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته است وجود 8 رستوران مجزا که هر کدام آماده سرو انواع غذاها برای شما مهمنان عزیز تور آنتالیا می باشد.این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا: پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تعدادی بار، قنادی، چندین رستوران با تهویه‌ی مطبوع و صندلی کودک، باجه‌ی روزنامه، فروشگاه، آرایشگاه، کلاب، شبکه‌ی اینترنت عمومی، سینما، زمین بازی، کلاب کودکان، پارکینگ

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل آنابلا دیاموند از هتل های بسیار لوکس و دنج  5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 90 کیلومتر فاصله دارد.این هتل در منطقه آلانیا واقع شده است.جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و معروفی در آلانیامورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل آنابلا دیاموند: سرو صبحانه ، رستورانهای متنوع ، بار ، زمین تنیس ، استخر روباز ،استخر سرپوشیده ، سرسره آبی ، فروشگاه ، محوطه حمام آفتاب ، فضای سبز ، انواع ورزشهای آبی ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، خدمات گردشگری ، اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی شاپ ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته 

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در رستوران این هتل که آماده سرو انواع غذاها ترکی و .. می باشد غذای مورد علاقه خود را میل نمایند.

آدرس هتل آنابلا دیاموند : Incekum – Avsallar, 07470 Avsallar, Turkey

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل ونزیا پالاس یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه لارا می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.تعداد اتاق های این هتل 540 می باشد.خدمات و امکانات رفاهی هتل شامل :تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبی ، و روم سرویس ۲۴ ساعته ، زمین تنیس ، مینی فوتبال ، میز بیلیارد و پینگ پنگ ، سالن ایروبیک ، تیر و کمان ، دوچرخه سواری ، آموزش شنا و غواصی ، جت اسکی ، پارک و سرسره آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ، استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار و یک سالن بدنسازی و ... می باشد.رستوران هتل ونزیا آماده سرو انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و قاره ایی می باشد.شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود را میل نمایند.اگر به دنبال هتلی بسیار عالی و با خدمات و امکانات رفاهی ویژه هستید این هتل پیشنهاد خوبی است.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل لحظات خاطره بر انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در منطق لارا واقع شده است.این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر فاصله دارد.این هتل یکی از گرانترین هتل های اروپا می باشد که ساخت آن از دوره عثمانی سخته شده از طلا می باشد.همچنین وجود قطار در داخل محوطه هتل از ویژگی های بارز این هتل می باشد.مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در استخر این هتل که از بزرگترین استخر های قاره می باشد لحظات به یاد ماندنی را تجربه نمایند.رستوران هتل که دارای ظرفیت 612 نفر می باشد آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی و ایتالیایی و ترکی می باشد که شما مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانید غذای مورد علاقه خود را رزرو کرده و میل نمایید.

امکانات هتل مردان پالاس:اسکواش ، والیبال ساحلی ، تنیس روی میز و بدمینتون, خدمات UALL شبانه روزی, حمام و تجهیزات آن ، تلفن مستقیم ، سیستم پیشرفته مولتی مدیا ، تلوزیون و صندوق امانات الکترونیکی

گردشگران تور آنتالیا که علاقه به شنا و غواصی را دارند می توانند در محیطی کنترل شده کنار آبزیان شنا کنند و لذت ببرند.این هتل برای کسانی که قیمت برایشان حائز اهمیت نیست بسیار مناسب است.

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد.از ویژگی های منحصر به فرد ساحل اختصاصی شنی و سنگ ریزه ایی می باشد.رستوران اصلی این هتل Turkuaz می باشد که انواع غذاهارا برای مهمانان عزیز تور آنتالیا ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل شامل: زمین تنیس ، تنیس روی میز و دارت ، مرکز تناسب اندام بزرگ و مجهز ، یک استخر برای کودکان و ۲ استخر برای بزرگسالان حمام ترکی سونای بخار و خشک و انواع ماساژ های بین المللی ، بوتیک ، پزشک ، سرویس کرایه خودرو و … میشود

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزنتان تجربه نمایید.

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیاست که درمنطقه کمر واقع شده است.این هتل دارای 524 اتاق بسیار دنج و آرام می باشد.همچنین خدمات  این هتل UALL می باشد.این هتل تا فرودگاه 64 کیلومتر فاصله دارد.در این هتل 9 رستوران بسیار عالی و با کیفیت وجود دارد ک شما گردشگران تور آنتالیا می توانید انواع غذاهای محلی و ترکی بین المللی را نوش جان کنید امکانات هتل:اساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (فصلی)،صرافی

گردشگران هتل های آنتالیا که به دنبال هتل با امکانات عالی و با کیفیت هستند این هتل پیشنهاد خوبی است.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل دارای 760 اتاق با چشم انداز دریای مدیترانه و بسیار عالی می باشد.امکانات این هتل شامل:مکانات ورزش های آبی, تفریحات عصرگاهی، ساحل اختصاصی، استخر سر بسته، مینی گلف، اسکواش، شیرجه، کتابخانه، کرایه دوچرخه، دارت، باشگاه، کافه، رستوران، عابربانک، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، واکس، اتوکشی، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، آسانسور

گردشگران تور  آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را میل نمایید.مهمانان عزیز تور آنتالیا که  علاقه زیادی به موزه و تئاتر دارند می توانند تنها با دو کیلومتر فاصله به آنجا رفته و در آنجا وقت گذرانی کنند.

هتل سوئنو آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا و در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی با وسیله نقلیه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 20 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای 442 اتاق بسیار دنج و لوکس می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.خدمات و امکانات رفاهی این هتل بسیار کامل می باشد.این هتل هم برای سفر های کاری و هم برای زوجین بسیار عالی و مناسب می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای مکزیزکی و دریایی را در رستوران اصلی هتل نوش جان کنند.در ضمن لازم به ذکر است که تمامی خدمات این هتل UALL می باشد.گردشگران هتل های آنتالیا می توانند در کافی شاپ های این هتل انواع قهوه های ترک و فرانسه و ... را به دلخوه خود میل نمایند.امکانات هتل :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, بوفه صبحانه

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار لوکس لحطات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل دی مارمارا آنتالیا

هتل دی مارمارا آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل دارای 232 اتاق بسیار دنج و لوکس می باشد که لحظات آرام و به یادماندنی برای شما گردشگران تور آنتالیا به ارمغان می آورد.چشم انداز این هتل رو به دریای مدیترانه می باشد.هتل مارمارا دارای یک ساحل اختصاصی می باشد.امکانات هتل:رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, بار, گاو صندوق در اتاق, استخر سرباز, جکوزی, ماساژ, سالن بدنسازی, رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, تهویه , بار, باغ

گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای مورد علاقه شان را میل نمایند و نوش جان کنند.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  7 کیلومتر می باشد.این هتل بسیار گران قیمت می باشد.همچنین این هتل برای کسانی که هزینه برایشان مهم نیست مناسب می باشد.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار لوکس لحظات بسیار عالی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل د مارمارا آنتالیا

هتل د مارمارا آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, لیست هتل های معروف آنتالیا, قیمت هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره بسیار معروف و با امکانات بسیار ویژه می باشد.این هتل دارای401 اتاق بسیار دنج و دولوکس، خانوادگی، سوییت می باشد.این هتل دارای 6 رستوران بوده که یکی رستوران به عنوان رستوران اصلی و در آن صبحانه و ناهار و شام سرو می شود.رستوران آلاکارته ایتالیایی و رستوران آلاکارته اسنک و رستوران آلاکارته دریایی و اسنک رستوران در این هتل موجود است  که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این رستوران ها انواع غذاهای دلخواهشان را نوش جان نمایند.هتل کنکورد تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد.امکانات هتل: باغ، استخر، جکوزی، زمین تنیس، سرسره آبی، سالن بیلیارد، بولینگ، کافی نت و خدمات ماساژ، خدمات درمانی صورت، 8 استخر سرپوشیده و روباز برای گرفتن آفتاب و همچنین سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات رویایی را کنار عزیزانتان سپری کنید.تور آنتالیا نوروز 97

هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است.این هتل دارای 399 اتاق بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل دارای یک محوطه اختصاصی و یک اسکله چوبی می باشد.امکانات تفریحی مختلفی از قبیل سالن بولینگ و زمین فوتبال و بسکتبال در این هتل موجود است که مورد توجه شما مهمانان عزیز تور آنتالیا قرار گرفته است.در رستوران این هتل انواع غذاهای بسیار متنوعی از قبیل ایتالیایی و ترکی را سفارش داده و نوش جان نمایید.

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:استخر در فضای باز ، باغ، رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق ، اسنک بار، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، صرافخانه، رختشورخانه، فکس و کپی، سالم کنفرانس، فروشگاه، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم تهویه، امکانات ویژه معلولین

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.تور آنتالیا پاییز 96

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا از هتل های بسیار معروف و زیبای آنتالیا می باشد و در نزدیکی ساحل کنیالت و در دامنه کوه های بیدلر واقع شده است.گردشگران تور آنتالیا می توانند در حمام ترکی و سالن های ورزشی نهایت لذت را ببرند.امکانات هتل :رستوران ، پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، امکانات باربیکیو

گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 22 کیلومتر واقع شده است.تور آنتالیا اقامتی خوش و دلنشین را برای شما گردشگران تور آنتالیا آرزومند است.تور آنتالیا مهر 96

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد تور آنتالیا پاییز 96.گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انوانع غذاهای بین المللی و ترکی را میل نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل دارای سه ساختمان اصلی پنج طبقه  می باشد.طراحی و دیزاین اتاق ها بسیار عالی و دلنشین می باشد.امکانات هتل شامل:ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده ،نگهداری از کودکان ، شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل 5 ستاره لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید. تور آنتالیا نوروز 97

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل کالیستا آنتالیا



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد و در منطقه کمر لارا واقع شده است.این هتل دارای 309 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار ویژه برا مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.در داخل این هتل سه رستوران بسیار عالی موجود است که آماده سرور صبحانه ، ناهار و شام از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.امکانات هتل گرند هابر:فوتبال، استخر ، ورزش های آبی، مرکز تناسب اندام،حمام ترکی، سونا، خدمات زیبایی پوست و صورت، ماساژ و سالن بدنسازی را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.لذا فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  آنتالیا 60 کیلومتر و تا  مرکز شهر 46 کیلومتر فاصله دارد.با اقامت در این هتل از خدمات UALL این هتل بهره مند شوید. تور آنتالیا آذر 96

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا یکی از هتل های بسیار معروف و 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع دارای 369 بسیار لوکس می باشد تمامی اتاق ها دارای بالکن، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات و ... می باشد. در این هتل چند رستوران و چند اسنک بار نیز موجود است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید اسنک های بسیار لذیذ و غذاهای اروپایی مورد علاقه خود را نوش جان نمایید.لازم به ذکر است که این هتل خدمات و امکانات UALL را به مسافران هتل آنتالیا خود ارائه می دهد.امکانات و خدمات هتل شامل:باشگاه بدنسازی، خدمات زیبایی، سونا و استخر روباز و سرپوشیده از جمله فعالیت‌های شبانه این هتل می‌توان به زمین تنیس، بولینگ، اتاق بازی و ... نیز اشاره نمود.فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد.برای رزرو هتل های آنتالیا با شماره های ذکر شده در داخل پکیج ها تماس بگیرید. تور آنتالیا آبان 96

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا از بهتری و معروفترین هتل های آنتالیا می باشد.این هتل در منطقه لارا واقع می باشد.هتل ترندی دارای 674 اتاق بسیار شیک و با امکانات عالی می باشد.این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد.امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیادر  نظر گرفته شده شامل: رستوران ، ساحل اختصاصی ، باغ ، پارک آبی ، استخر داخلی و فضای باز ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، دارت ، بولینگ ، امکان اجاره دوچرخه ، زمین بازی کودکان ، ورزش های آبی ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، جکوزی ، اینترنت رایگان ، کتابخانه ،امکانات مختص افراد کم توان ، ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری ، امکان اجاره خودرو ، پارکینگ رایگان ،  خدمات ارزی ، اتاق جلسه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، فروشگاه ، آرایشگاه ، خدمات اتاق 24 ساعته

شما مسافران تور آنتالیا می توانید برای اطلاعات بیشتر از شماره هایی که در داخل پکیج درج شده تماس بگیرند. تور آنتالیا مهر 96

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل پانچ آنتالیا

هتل پانچ آنتالیا یکی از هتل های سه ستاره آنتالیا می باشد و در منطقه لارا واقع می باشد.این هتل به دلیل اینکه بسیار مقرون به صرفه می باشد مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.پارک آبی لارا فاصله بسیار کمی با هتل دارد.همچنین در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را نوش جان نمایید.شما مسافرین تور آنتالیا جهت رزرو هرکدام از این هتل ها می توانید با شماره تماس هایی که در داخل پکیج ها درج شده تماس بگیرید. تور آنتالیا پاییز 96

هتل پانچ آنتالیا

تور آنتالیا نوروز 97



:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا, لیست هتل های آنتالیا, رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل ساوا آنتالیا

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا هتل ساوا می باشد این هتل دارای 33 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی می باشد.لازم به ذکر است که این هتل تا سیتی سنتر 5 دقیقه فاصله دارد.مسافران هتل های آنتالیا می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهی بین المللی و ترکی را نوش جان نمایند. تور آنتالیا آذر 96

امکانات و خدمات رفاهی هتل:رستوران،پذیرش شبانه روزی،اتاق های پاک و بدون سیگار،امکانات باربیکیو و ...

برای اطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا می توانید از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل ساوا آنتالیا

هتل ساوا آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره آنتالیا و با مساحت 90 هزار متر مربع  و در منطقه بلک واقع می باشد.تمامی اتا‌ق‌ها دارای بالکن، تهویه مطبوع، کاناپه، مینی‌بار، صندوق امانات، میز، صندلی، آینه و تلفن مستقیم می‌باشند.این هتل خدمات UALL را مسافران تور آنتالیا خود ارئه می دهد. همچنین فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 30 کیلومتر می‌باشد.همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را نوش جان نمایید.برای اطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا می توانید از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید. تور آنتالیا آبان 96

هتل سوسسی لاکچری آنتالیا

هتل سوسسی لاکچری آنتالیا

هتل پاریس آنتالیا

هتل پاریس آنتالیا یکی از هتل های بسیار معروف و 3 ستاره آنتالیا می باشد و  در فاصله 400 کیلومتری ساحل لارا و 3 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد.امکاناتی که این هتل به مهمانان تور آنتالیا خود ارائه می دهد: اینترنت رایگان، اتاق های پاک،سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی،ورزش های آبی،سالن اسپا شامل ماساژ و آب گرم،استخر روباز، صرف خوراکی های محلی و سنتی، لاندری، کافی شاپ و ... تور آنتالیا مهر 96

رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای بین المللی و اروپایی می باشد.برای اطلاعات بیشتر از هتل های آنتالیا می توانید از شماره تماس هایی درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل پاریس آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا یکی از بهترین و معروفترین هتل های سه ستاره آنتالیا می باشد.امکانات هتل شامل: رستوران،ترانسفر فرودگاه،ورزش های آبی،پارکینگ و سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدون سیگار،اینترنت رایگان،خدمات خانه داری،امکانات باربیکیو 

مسافران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و بین المللی را نوش جان نمایند.با اقامت در این هتل سفری خوش را کنار عزیزانتان تجربه نمایید. تور آنتالیا پاییز 96

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

تور آنتالیا نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل گریدا سیتی آنتالیا

هتل گریدا سیتی یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا و در منطقه بالای کونیا آلتی واقع می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، محل نگهداری کودکان، لاندری، اسکواش، میز بیلیارد، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار ، حمام، سشوار، صندوق امانات، گاو صندوق، یخچال امکاناتی است که این هتل در به مهمانان تور آنتالیا خود ارئه می دهد.برا یاطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا با شماره تماس های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید. تور آنتالیا آذر 96

هتل گریدا سیتی آنتالیا

هتل گریدا سیتی آنتالیا

هتل گریدا سیتی آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد که در 15 کیلومتری منطقه کمر واقع می باشد.امکاناتی که این هتل به مسافران تور آنتالیا خود ارائه می دهد شامل:رستوران و بار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر روباز، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته و تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار ، حمام، سشوار

مسافران عزیز می توانند برای اطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا با شماره تماس ها درج شده در داخل سایت تماس بگیرند. تور آنتالیا آبان 96

 هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل زل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که در 100 متری ساحل بین المللی و زیبای کنیالتی واقع می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.این هتل ترانسفر فرودگاهی با هزینه در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.امکانات هتل:استخر فضای باز، باغ، تراس، تراس آفتاب، ماهی گیری، اسکی، میز تنیس، موج سواری، دوچرخه سواری، شیرجه، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، پارک بازی کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، روزنامه، صندوق امانات، اتاق وی ای پی، سوییت عروس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در لابی

برای اطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا با شماره تماس های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید. تور آنتالیا مهر 96

هتل زل آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل بلوهمیل آنتالیا

هتل بلوهمیل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا واقع می باشد.امکانات و خدماتی که این هتل به مسافران تور آنتالیا خود ارائه می دهد شامل:رستوران و بار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری و ...

فاصله هتل فرودگاه بین المللی 65 کیلومتر می باشد.رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای فرنگی و بین المللی می باشد.برای اطلاع بیشتر از هتل های آنتالیا می توانید از شماره تماس های درج شده در داخل سایت ها تناس بگیرید. تور آنتالیا پاییز 96

 هتل بلوهمیل آنتالیا

تور آنتالیا نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

رستوران اکسین کیش

از جمله رستوران های خوب کیش که می توان اوقاتی خوش را سپری کرد،رستوران اکسین می باشد. این رستوران با ارائه غذاهای لذیذ ایرانی و دریایی در تمام اوقات شبانه روز آماده ی پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید با خیالی آسوده از غذاهای خوش طعم رستوران اکسین بهره بیرید. تور کیش نوروز 97

رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین کیش

رستوران میرمهنا کیش

برای لذت بردن از طعم غذاهای دریایی،استیک و کبابی،رستوران میرمهنا کیش واقع در خیابان پروین اعتصامی بهترین گزینه خواهد بود.اجرای موسیقی زنده و پرانرژی در کنار فضای دلنشین و روبه خلیج فارس،به طور قطع برای تمامی گردشگران تور کیش خاطره انگیز خواهد شد.در صورت رزرو قبلی،شما می توانید میز خود را مشخص کنید.غذاهای رستوران باب طبع همگان است و شما می توانید از طعم لذیذ آن در جزیره زیبای کیش لذت ببرید. تور کیش پاییز 96

رستوران میرمهنا کیش 

رستوران میرمهنا کیش

رستوران سیرنگ کیش

رستوران سیرنگ از رستوران های خوب جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران با غذا های ایرانی و فرنگی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند از منوی کافی شاپ هم استفاده کنند و از صدای آهنگ نیز لذت ببرند.این رستوران با بهترین کیفیت مواد غذایی و بهترین قیمت هر روزه بهترینها را برای مسافران تور کیش آماده میکند. تور کیش مهر 96

رستوران پدیده البرز کیش

 

رستوران البرز در این جزیره زیبا قرار دارد که با بهترین غذا ها و بهترین کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میباشد.گردشگران تور کیش میتوانند در زمان گرسنگی غذا های این رستوران را سفارش دهند و نوش جان کنند.مواد غذایی که برای غذا های رستوران البرز استفاده میشود همه با کیفیت و درجه 1 هستند.کارکنان رستوران هم با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند. تور کیش آبان 96

 

فست فود هایدا کیش

رستوران فست فود هایدا از رستوران های این جزیره میباشد که طرفدار زیادی بین کسانی که غذاهای فست فودی را دوست دارند.این رستوران بهترین ساندویچ ها را با بهترین مواد غذایی برای مسافران تور کیش آماده میکند.فست فود هایدا با شعب مختلف طرفدار زیادی پیدا کرده است.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند در این فست فود ساندویچ مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.فست فود هایدا مکان تمیز و پاکی را برای مسافران و گردشگران تور کیش ایجاد کرده تا بتوانند لحظات خوبی را سپری کنند. تور کیش آذر 96

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

این رستوران یکی از رستوران های معروف کیش می باشد. نمای داخلی این رستوران شیشه می باشد و به همین خاطر این رستوران اولین رستوران کف شیشه ای در سراسر ایران می باشد. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند با رفتن یه این رستوران غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. این رستوران همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

رستوران موج دریا کیش

رستوران موج دریا را می توان در زمره رستوران های ساحلی کیش قرار داد.این رستوران با فضایی کاملا منحصر بفرد آماده ی پذیرایی از 50 نفر با ارائه خدمات مطلوب می باشد.مسافران تور کیش می توانند از غذاهای محلی و با کیفیت آن،با چشم اندازی روبه ساحل خلیج فارس لذت ببرند.

رستوران موج دریا کیش

رستوران اکسیژن کیش

از جمله رستوران های معروف و خوب کیش می توان به رستوران اکسیژن اشاره کرد.این رستوران با طبخ غذاهای دریایی و ایرانی باعث جلب بسیاری از گردشگران تور کیش شده است.شما می توانید از محیط آرام و دلنشین این رستوران در کنار برخورد خوب کارکنان مجربش لذت برده و اوقات خوشی را بگذرانید.

رستوران اکسیژن کیش

رستوران اکسیژن کیش

رستوران خانه برگر کیش

برای چشیدن یه برگر خوش طعم،رستوران خانه برگر کیش می تواند بهترین گزینه باشد.این خانه برگر در شهرک صدف واقع در ایوان مجتمع مروارید می باشد.مسافران تور کیش می توانند از پیتزا،ساندویچ های متفاوت و انواع پیش غذاهای این رستوران چشیده و لذت ببرند.این رستوران فضای کافی برای نشستن در داخل و در فضای باز دارد.همچنین بیرون بردن غذاها امکان پذیر می باشد.ساعت کاری آن از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می باشد.

رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر کیش

رستوران افشار کیش

گردشگران تور کیش می توانند برای صرف ساندویچ های لذیذ به رستوران افشار کیش مراجعه کنند. این رستوران در اسکله تفریحی کیش واقع شده و با ارائه غذاهای با کیفیت و تازه در تمام اوقات شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

رستوران افشار کیش



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی از توابع شهرستان لنگه استان هرمزگان است.این جزیره در 9 کیلومتری جنوب غربی چیرو واقع شده است.این جزیره حیرت انگیز کیش،سرزمینی هموار است که بلندترین نقطه آن 29 متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر می باشد.متعدد بودن مرجان ها در سواحل شمالی جزیره،تبدیل به زیستگاه مهمی برای آبزیان جزیره شده است.جزیره هندورابی از جاذبه های گردشگری و توریستی کیش به شمار می رود.مسافران تور کیش می توانند از خودروها و موتورهای سه چرخ جهت تماشای این جزیره ی بکر و دست نخورده استفاده کنند. تور کیش آذر 96

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش

حیات وحش کیش

حیات وحش کیش دارای حیواناتی مانند گربه،خندگ،خارپشت ایرانی،موش،جربیل میباشد.در این جزیره آهو ها به صورت آزاد گردش کنند اما شکار آنها ممنوع میباشد.پرندگان به دلیل آب و هوای خوب به این جزیره مهاجرت میکنند.در کنار باغ بهشت میتوان از انواع پرندگان دیدن کردند پرندگانی از جمله بلبل،چکاوک کاکلی،عقاب ماهیگیر،حواصیل خاکستری میباشد همچنین از خزندگان که در این جزیره هستند میتوان به:لاک پشت،مارمولک،مار میباشد.شنا در این دریا بسیار بی خطر بوده زیرا کوسه وجود ندارد البته وجود دارد ولی از ماهی های کوچک تغذیه میکنند و برای شناگران تور کیش بی خطرند. تور کیش آبان 96

 

برج طلایی کیش

 

برج طلایی کیش دارای 2 برج طلایی رنگ در 17 طبقه میباشد که دارای 318 واحد,222 پارکینگ,318 واحد انباری میباشد که مسافران تور کیش میتوانند در این برج طلایی زیبا لحظات خوبی را داشته باشند.این برج دارای 3 آسانسور میباشد که یکی از آنها مسافر بری،یکی خدمات رسانی و آخری برای حمل بار میباشد.مسافران تور کیش همچنین میتوانند در این برج از سالن ورزشی،کافی شاپ،رستوران،بیلیارد،سونا،جکوزی و دو استخر که در طبقه آخر قرار دارد میتوانند استفاده کنند.مسافران تور کیش در طول اقامتشان میتوانند در این برج هم اقامت داشته باشند. تور کیش مهر 96

 

اسکله کابلی کیش

از جاذبه های پرطرفدار و هیجان انگیز جزیره کیش،پارک کیبل اسکی یا اسکله کابلی می باشد.این مجموعه جزو نخستین مرکز اسکی روی آب در خاور میانه است.این اسکله به طول 860 متر با استانداردهای بین المللی ایجاد شده و این باعث شده مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور کیش قرار بگیرد.ورزش اسکی از جمله ورزش های مفرح است که هر کس با هر رده ی سنی می تواند از آن بهره ببرد. تور کیش پاییز 96

اسکله کابلی کیش

اسکله کابلی کیش

پاراسیلینگ کیش

مسافران تور کیش جهت گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش،پاراسیلینگ می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.این نوع ورزش آبی جزو تفریحات موجود در کیش می باشد.قایق موتوری به سمت جلو حرکت کرده و فردی که توسط چتر به قایق وصل شده را،به سمت جلو می کشد.ما به شما انجام این ورزش آبی را در جزیره کیش به همراه دوستان خود پیشنهاد می کنیم. تور کیش نوروز 97

پاراسیلینگ کیش

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

مرکز خرید میکا کیش

مرکز خرید میکا از زیباترین مجتمع های تجاری تفریحی کیش میباشد.در این مجتمع سینما،بولینگ،مرکز خرید وسیع،تونل باد،شهر کودکان،شهر عجایب،آکواریوم،گلف دیجیتال،سالن پاتیناژ،تله کابین وجود دارد تا مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان بتوانند در این مکان علاوه برمکان های خرید،تفریحی،ورزشی،فرهنگی نیز داشته باشند و لحظات خوبی را سپری کنند.از دیگر امکانات میکا مال میتوانیم به:اینترنت،استخر،آسانسور،پله برقی،فضای سبز،زنگ خطر اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند. تور کیش نوروز 97

 

مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش دارای در زمینی به مساحت 4000 متر ساخته شده است.بهترین حسن این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها است.در این مرکز خرید دو طبقه تجاری،دو طبقه اداری است.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا مسافران تور کیش پس اتمام خرید های خود میتوانند در رستوران غذا سفارش دهند و لذت یک خرید خوب را داشته باشند.مرکز خرید دیپلمات چشم انداز رو به دریای خلیج فارس را دارد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته است. تور کیش پاییز 96

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال از بهترین مراکز خرید جزیره کیش است که در بهمن سال 1394 به بهره برداری رسیده است.تمام اجناس این فروشگاه برند هستند.مسافران تور کیش میتوانند تمام وسایل و پوشاک مورد نیاز خود را از این مرکز خرید خریداری کنند.تور کیش مهر 96

 

مرکز خرید بساک کیش

این مرکز خرید بساک در زمینی به مساحت ۲۷۹۳ متر مربع در چهار طبقه در مجتمع مسکونی صدف احداث و در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. این مرکز خرید هم اکنون با ۳۹ غرفه فعال در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.آنها میتوانند تمام خرید های خود را با قیمت مناسب از این مرکز خرید خریداری کنند. تور کیش آذر 96

بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش در زمینی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه گردشگران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .این بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز خرید کیش تعلق دارد. تور کیش آبان 96



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری-اداری پادنا کیش با 56 واحد نمایشگاهی و 48 واحد در دو طبقه بین میدان هرمز و خلیج فارس احداث گردیده است.این مرکز خرید با فروش کالاهای با کیفیت و متنوع مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد.زمینه ی فعالیت مرکز تجاری پادنا بیشتر در زمینه مبلمان است. تور کیش نوروز 97

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا کیش

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش جز آن دسته از بازار های کیش میباشد که محصولات دریایی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.در این بازار انواع ماهی های خلیج فارس به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز فروخته میشود.بازار ماهی فروشان در 12 غرفه ماهی فروشی و 2 غرفه پاک کردن ماهی است تا مسافران تور کیش به راحتی در همانجا ماهی های خود را پاک کنند.این بازار با کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزئین شده و دارای پیشرفته ترین سیستم تهویه است. تور کیش پاییز 96

مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مال از بهترین مراکز خرید این جزیره میباشد.مسافران محترم تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند در این پاساژ بهترین خرید های خود را داشته باشند و لذت یک خرید را در این مرکز خرید داشته باشند.بیشتر غرفه های این پاساژ برند میباشند و بهترین کیفیت را دارند تا مسافران تور کیش از خرید های خود راضی باشند. تور کیش مهر 96

کارینا مال کیش

کارینا مال از بهترین مراکز خرید کیش میباشد که در مساحت 19500 متر مربع میباشد.کیشوندان و گردشگران تور کیش میتوانند از این مجتمع تجاری استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.این مراکز خرید دارای 2 پله برقی در ورودی مجتمع برای رفت و برگشت وجود دارد.4 آسانسور که دوتا از آنها شیشه ای و برای مسافر بری و حمل بار وجود دارد.در مجتمع تجاری کافی شاپ و رستوران وجود دارد تا مسافران تور کیش در صورت احساس گرسنگی از غذا ها و نوشیدنی ها استفاده کنند و لذت یک خرید خوب در این جزیره زیبا را داشته یاشند. تور کیش آبان 96

لاریسا مال کیش

لاریسا مال در میدان امیر کبیر جزیره زیبا کیش قرار گرفته است.لاریسا مال دارای 8 طبقه مجهز است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این 8 طبقه شامل،رستوران،سینما،بانک،سالن همایش،3 طبقه پارکینگ،دفاتر اداری،5 طبقه فروشگاه،مرکز بازی و سرگرمی است که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند. تور کیش آذر 96



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل خیام کیش

هتل خیام از هتل های خوب یک ستاره کیش است که بسیار تمیز و شیک است سرویس دهی این هتل بسیار خوب است.ترانسفر فرودگاهی نیز دارد.این هتل به ساحل نزدیک است که این یک پوینت مثبت بین مسافران تور کیش است.این هتل به صورت ویلایی بوده است.مسافران تور کیش به دنبال هتلی ارزان و تمیز در کیش هستند میتوانند از این هتل برای اقامت خود استفاده کنند. تور کیش نوروز 97

هتل مهتاب کیش

هتل 4 ستاره مهتاب از هتل های خوب کیش است که در خیابان امیرکبیر قرار دارد.بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا می باشند و مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته.این هتل از امکانات خوبی برخوردار است.مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.کارکنان این هتل با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند.تمام اتاق های این هتل مجهز هیتند تا مسافران در آرامش خاطر در این هتل اقامت کنند. تور کیش پاییز 96

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس هتلی یک ستاره است برای مسافرانی که میخواهند اقامتی ارزان رت در کیش تجربه کنند.این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته است.هتل ققنوس به اسکله تفریحی و بازار های خوب کیش نزدیک است تا مسافران تور کیش بتوانند زود تر به بازار برسند.هتل ققنوس دارای آمفی تئاتر است که ظرفیت تقریبا 300 نفر را دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند. تور کیش مهر 96

هتل پردیس کیش

 

هتل پردیس هتل 1 ستاره در کیش است. با اینکه این هتل 1 ستاره است ولی از هتل های خوب کیش است که امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است.

 

تمام اتاق های این هتل مجهز هستند و کارکنان این هتل به خوبی با مسافران تور کیش برخورد میکنند و هر چیزی که آنها خواستند ر اختیارشان بذارند.مسافران و گردشگران تور کیش  میتوانند اقامتی راحت و آرام و را داشته باشند. تور کیش آبان 96

 

هتل آسیا کیش

این هتل آسیا از هتل های خوب کیش است که تمام اتاق های این هتل مجهز هستند که باعث میشوند مسافران تور کیش در آرامش و راحتی در این هتل بمانند. امکاناتی مانند : تلوزیون، یخچال، مبل، کاناپه، اینترنت پر سرعت، حمام، کولر گازی و دیگر امکاناتی ک مسافران تور کیش بتوانند راحت باشند. تور کیش آذر 96

 

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی از هتل های 2 ستاره کیش میباشد.هتل فارابی از هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه میباشد تا مسافران تور کیش به راحتی و سریع به هر جای این جزیره زیبا رفت و آمد کنند.هتل فارابی دارای رستوران و کافی شاپ میباشد که بهترین ها را برای مسافران ارائه میدهد.این هتل دارای 136 اتاق پاک و تمیز میباشد.از امکانات این هتل هم میتوانیم به: ترانسفر فرودگاهی،کافی نت، چایخانه سنتی، گشت شهری، رستوران، ماهواره،اسنوکر، مینی بار،آرایشگاه،بیلیارد،اینترنت میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند. تور کیش نوروز 97

 

سوئیت نوبنیاد کیش

سوئیت نوبنیاد کیش از سوئیت های تمیز و شیک این جزیره میباشد که داری بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.این امکانات شامل:میز بیلیارذ،فوتبال دستی،مبله است که مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.سوئیت نوبنیاد برای آن دسته از مسافران تور کیش که خانوادگی سفر میکنند مناسب است. تور کیش پاییز 96

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ از هتل های کیش است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.فاصله این هتل تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.غذای رستوان این هتل بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند تا مسافران تور کیش لذت ببرند.

امکانات هتل پانیذ ویژه مسافران تور کیش:اینترنت،سونا،جکوزی،استخر،کافی شاپ،رستوران،باشگاه ورزشی،ترنسفر فرودگاهی و دیگر امکانات که موجب میشود این هتل جز هتل های 2 ستاره قرار بگیرد. تور کیش مهر 96

هتل فرشتگان کیش

 

هتل فرشتگان از هتل های تک ستاره کیش است.این هتل دور از مرکز شهر است.مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد شود میتوانند از این هتل برای اقامت استفاده کنند.کیفیت غذا های این هتل معمولی است.

 

امکانات هتل فرشتگان برای مسافران تور کیش:رستوران، اینترنت،كافی شاپ،ماهواره،نمازخانه، یخچال، تلویزیون و دیگر امکاناتی که موجب آرامش خاطر مسافران تور کیش میشود. تور کیش آبان 96

 

هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت از هتل های 2 ستاره در جزیره زیبای کیش است.این هتل از لحاظ موقعیت به ساحل نزدیک است که این از پوینت های مثبت هتل محسوب شده در بین مسافران تور کیش.هتل الیت از هتل های خوب 2 ستاره است اگر مسافران تور کیش دنبال هتل دو ستاره میگردند میتوانند از این هتل برای اقامت استفاده کنند. تور کیش آذر 96

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی دنا از اولین برج های مسکونی هوشمند جزیره ی زیبای کیش محسوب می شود.این برج در 16 طبقه با واحد های 75 تا 355 متری در تمامی اوقات شبانه روز میزبان گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید از چشم انداز زمین گلف و خلیج همیشه نیلگون فارس لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.زمین گلف موجود در روبه روی برج دارای هفت دریاچه است و جزو بزرگترین زمین گلف های خاور میانه به شمار می رود.در محوطه ی برج شما می توانید از فضای سبز آن که 6000 متر مربع می باشد لذت ببرید.این برج منحصر بفرد دارای امکاناتی چون: تراس های بزرگ،سالن های ورزشی مجهز،سنسورهای هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد. تور کیش نوروز 97

برج مسکونی دنا کیش

هتل برج های طلایی کیش

هتل 5 ستاره برج های طلایی واقع در نوار ساحلی کیش بین میدان مرجان و پارس می باشد.این هتل فوق العاده،دارای 318 واحد به همراه امکاناتی شامل:فضای سبز،سالن بدنسازی،ایروبیک،سالن بیلیارد،استخر روباز در طبقه آخر هتل و مشرف به دریا،استخر سرپوشیده در طبقه منفی یک،سونا و جکوزی،لابی مرکزی با طراحی خاص،سالن کنفرانس،خدمات نگهداری از اطفال،سیستم اطفای حریق و دیگر خدمات رفاهی در اختیار تمامی مسافران تور کیش می باشد. تور کیش مهر 96

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش

هتل کوثر کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که با خیال راحت می توان به تفریح در ساحل پرداخت،هتل کوثر می باشد.این هتل تک ستاره در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و محیط امن آن برای بازی کودکان بسیار مناسب می شود.داشتن ساحل اختصاصی،کافی شاپ،سوئیت های متعدد،اینترنت پرسرعت،رستوران با سرو غذاهای با کیفیت،پارکینگ،چایخانه سنتی و... از جمله امکانات رفاهی موجود برای تمامی مسافران تور کیش می باشد.رستوران شاندیز صفدری و کافه مارینا پارک در فاصله 200 متری هتل کوثر واقع شده است.گردشگران تور کیش می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از تاکسی سرویس های موجود استفاده کنند.تور کیش پاییز 96

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش ازجمله هتل های 2 ستاره خوب کیش محسوب می شود که برای جذب میهمان بیشتر در هتل خود،یک رستوران شیشه ای بر روی آب ساخته است.هتل الیت بخاطر موقعیت جغرافیایی خوب خود گردشگران تور کیش زیادی را به خود جذب نموده است.برخورد خوب کارکنان هتل از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل مقرون به صرفه می باشد. تور کیش آبان 96

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها،در جزیره زیبای کیش در کنار بازار مرجان واقع شده است.ویلاهای ساحلی این هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت به یاد ماندنی برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.داشتن فضای سبز،مسیر دوچرخه سواری،فضایی برای پیاده روی،خدمات خشکشویی،تلوزیون،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاه،اجاره ماشین،چایخانه سنتی،رستوران با طبخ غذای با کیفیت در کنار موزیک زنده و دیگر خدمات رفاهی در اختیار میهمانان هتل می باشد.از دیگر نکات مثبت هتل دیدنیها،قیمتی مناسب به همراه خدماتی مطلوب می باشد. تور کیش آذر 96

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

عملیات ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور از یک ماه آینده در جزیره کیش شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، ساخت شهربازی از خواسته های جدی کیشوندان و از موضوعات مهم مورد پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تامین رفاه و ایجاد فضای شاد برای کیشوندان بوده است.

با توجه به محوریت گردشگری در پیشرفت کیش ساخت شهربازی در این جزیره که دارای شرایط متفاوت و سخت آب و هوایی است. احتیاج به گروه های با تجربه و برتر در حوزه ساخت شهربازی بود تا با طراحی های ویژه علاوه بر ایجاد جاذبه گردشگری از وسایلی استفاده شود که علاوه بر تناسب با شرایط آب و هوایی کیش از نظر دوام و استحکام، در فصل های گرم سال هم قابل استفاده باشد.

به همین دلیل با تحقیق های کارشناسان، مشاوران و متخصصان این بخش در سازمان منطقه آزاد کیش مراحل مطالعاتی و طراحی پروژه شهربازی کیش با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در چند ماه قبل انجام شد و روز سه شنبه سوم مرداد ماه در آخرین جلسه با حضور معاونان اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران و طراحان شهربازی نتیجه گیری نهایی برای شروع عملیات اجرایی انجام شد.

علی جیرفتی در این جلسه با اشاره به دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بنا بر ساخت شهربازی در جزیره کیش اظهار داشت: با توجه به طراحی های انجام شده این شهربازی به یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش تبدیل می شود و در ادامه بیان کردند: در این جهت با سرمایه گذار مناسبی که تجربه طراحی و ساخت بزرگ ترین شهربازی ها را در منطقه خاورمیانه و کشورهای اروپایی دارد صحبت کردیم  و نیز قرار دادی بستیم  که این گروه طرح عالی را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه آزاد کیش ارائه داده اند. تور مشهد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه پیشنهادهای را به طراحان ساخت ارائه داد و بیان کرد: به نظر می رسد با اجرای این طرح که یکی از جاذبه های  بی نظیر گردشگری در ایران و منطقه آزاد کیش است، سبب رونق گردشگری جزیره کیش خواهد شد و در یک ماه آینده عملیات اجرایی تجهیزات کارگاهی این پروژه شروع و سپس عملیات اجرایی ساخت شهربازی جزیره کیش در زمینی به مساحت شصت هزار مترمربع ما بین پارک شهر و فاز هفتم شهرک صدف شروع می شود. دکتر جیرفتی زمان ساخت و تکمیل این پروژه را پنج سال اعلام کرد و اضافه نمود، این شهربازی در 7 فاز ساخته می شود و در پایان سال دوم فاز 1 این شهربازی به بهره برداری می رسد و تا پایان پنج سال، تمامی این هفت فاز شهربازی به بهره برداری می رسد.

دکتر جیرفتی تاکید کرد: این پروژه علاوه بر مسافران روزانه که همیشه به کیش وارد می شدند سبب می شود تا گردشگران بسیاری برای استفاده از امکانات این شهربازی به کیش سفر کنند که این موضوع سبب افزایش و جذب گردشگر به منطقه آزاد کیش می شود و در همین راستا مدت زمان حضور گردشگران تور کیش به این جزیره بیشتر می شود.

شهربازی جزیره کیش متفاوت از دیگر شهربازی های کشور در 7 منطقه با امکانات و وسایلی نظیر: هتلی با 120 اتاق، دنیای ماجرا جویان و جنگل های استوایی، رودخانه، صخره نوردی، پینت بال، ترامپولین های ترکیبی، محیط فضایی، سینما سه بعدی، لیزر تگ، امکانات آموزشی برای آشنایی گردشگران با کره زمین و فضا، فضاهای مسقف بازی های خانوادگی، امکانات تفریحی مانند سازه های بادی،  سالن های پذیرایی، قالیچه پرنده، آموزش ساخت ماکت هواپیما، دنیای زیر آب و ماکت زیر دریایی، نمایشگاه سینمای ایران از دیروز تا امروز، فضای شهربازی غیر مسقف با وسایل بازی مانند: ترن هوایی، چرخ و فلک، بازی های تریلر، تاور، بازی های کودکان، بازیهای آبی، مینی گلف، ماز و منوریل خواهد بود.

شایان ذکر است که در 4 سال گذشته با چاره اندیشی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تلاش شده است پروژه های گردشگری که در کیش ساخته می شوند مجموعه ای کامل از امکانات اقامتی، تفریحی، گردشگری، پذیرایی و سرگرم کننده باشند تا گردشگران تور کیش در سفر خود هر روزشان را در یکی از این مکان ها سرگرم باشند و از ظرفیت های آماده شدهه استفاده کنند. این موضوع باعث بالا رفتن مدت زمان اقامت گردشگران و افزایش گردش مالی در کیش می شود.

 

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

پخش تلویزیونی نمایش عروسکی لاکی و دلفی در بیستمین جشنواره تابستانی کیش به زودی از شبکه های ملی شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، در بیستمین جشنواره تابستانی، جزیره کیش مکان تهیه نمایشی عروسکی لاکی و دلفی است که با محوریت جوایز جشنواره تابستانی در جزیره کیش به طور همزمان در حال ضبط و تدوین است.

در این نمایش تلویزیونی که مختص گروه های مختلف سنی و خانواده ها در حین ساخت است 2 عروسک لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش برنده 1 دستگاه خودرو می شوند که به علت نداشتن گواهینامه به دنبال گردشگری هستند که بتواند راننده این خودرو شود. در طول داستان  22 عروسک دیگر نیز به قصه اضافه می شوند تا سبب افزایش جذابیت این نمایش شوند. با وجود شرایط سخت آب و هوایی گروه تهیه کننده این نمایش عروسکی در مکان های مختلف جزیره کیش در حال ضبط کار هستند و همزمان آهنگسازی و تدوین اثر نیز در حال انجام است.تور مشهد

طبق بیانات کارگردان این نمایش عروسکی تا به امروز 3 قسمت از این نمایش آماده پخش تلویزیونی می باشد و با حضور گروهی متشکل از عروسک گردانان، صداپیشه گان، تصویربرداران، کارگردان، آهنگساز و تدوینگران ساخت باقی قسمتها همزمان با پخش نمایش ادامه دارد. این نمایش عروسکی به منظور سبک کاری و کیفیت از جمله آثار برتر از جانب خانواده و کودک به شمار می آید که هدف این اثر عروسکی به نمایش گذاشتن زیبایی های جزیره کیش و جذب گردشگران تور کیش به این جزیره در حال تهیه است و پخش آن از شبکه های تلویزیونی به زودیی آغاز می شود.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متفاوت تر از جشنواره های سال های قبل برگزار می شود تا منطقه آزاد کیش مثل گذشته به عنوان برند گردشگری کشور پیشقدم در اجرای برنامه های خلاقانه الگویی برای سایر مناطق کشور باشد.

 

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

اجرا و نمایش دلقک ها یکی از برنامه های مفرح و سرگرم کننده بازارها در بیستمین جشنواره تابستانی کیش است.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، نمایش دلقک ها یکی از برنامه های جذاب بیستمین جشنواره تابستانی در بازارهای کیش است. اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده یکی از راه های جدید در گردشگری دنیاست تا خانواده ها در کنار خرید لحظات شادی را داشته باشند.

به همین خاطر یک گروه 11 نفره دلقک ها با لباسهای شاد و رنگ های متنوع هر روز میهمان بازارهای کیش هستند و در بازارهای کیش به اجرا و نمایش می پردازند و گردشگران تور کیش نیز علاوه بر گذراندن لحظات شاد و مهیج با گرفتن عکسهای یادگاری خاطرات سفر خود را به یادگار ثبت می کنند.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متشکل از بخش های مختلفی است که اجرای برنامه کودک در بازارهای کیش و جشنواره شبانه در تالار شهر نیز از جمله برنامه های جشنواره امسال است.

 

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، اسدی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ابراز اینکه نوروز امسال مراکز تجاری کیش نسبت به سالهای گذشته با رونق بیشتری روبرو شدند، در ادامه بیان کرد: با برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش میزان رشد گردشگران در کیش افزایش داشت و افزایش گردشگری رونق اقتصادی مراکز تجاری کیش را به همراه داشت.

مدیر عامل جامعه بازاریان بیان کرد: طبق برنامه ریزی جامعه بازاریان، در مراکز تجاری کیش از تاریخ بیست اسفند ماه سال 95 تا بیست فروردین ماه سال جاری جشنواره خرید همراه با جوایز ارزنده ای از جمله خودرو و لوازم خانگی برپا شد و میزان خرید خوب گردشگران و مسافران تور کیش در نوروز 96 نشان دهنده افزایش کیفیت گردشگری در جزیره کیش است.

وی در ادامه بیان کرد: در نوروز امسال برند های خوب و با کیفیت که پیش از این مجوز فعالیت اقتصادی در جزیره کیش را گرفته بودند، از رونق خوبی در فروش اجناس برخوردار بودند و نظر مثبت مشتریان خود را جلب کردند.تور مشهد

قابل توجه است که چهارده مرکز خدماتی و یازده مرکز تجاری در صنوف مختلف در منطقه آزاد کیش فعالیت می کنند.

 

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

رئیس جامعه کلوپ داران کیش بیان کرد: در نوروز 96 بیشتر از هجده هزار نفر بدون هیچ حادثه ای از تفریحات دریایی جزیره کیش بهره مند شدند.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، قاسم نرگسی، رئیس جامعه کلوپ داران کیش نوروز 96 را یکی از بهترین سال های فعالیت کلوپ داران خواند و گفت: خوشبختانه امسال با برنامه های اجرا شده در جهت افزایش ایمنی مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنان هیچگونه حادثه و مشکلی نداشتیم که بسیار باعث خوشحالی است.

در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه امسال جت اسکی به عنوان یکی از بخش های حادثه ساز حذف شد، بنا بر این گذاشته شد که برای این قسمت برنامه دیگری مد نظر قرار گیرد که البته باعث از بین رفتن حوادث و امنیت کامل تفریح های دریایی در ایام نوروز 96 شد و واکنش خوب گردشگران و مسافران تور کیش را در پی داشت.

نرگسی میزان فعالیت این قسمت را قابل توجه و خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: با توجه به اینکه امسال در اوج ایام درخواست های گردشگران چند روزی دریا طوفانی بود و جامعه کلوپ داران موفق به فعالیت نشدند اما باز هم میزان بازدهی قابل توجهی در این قسمت داشتیم که نتیجه سیاستمداری های خوب در زمینه جذب گردشگر بود.

رییس جامعه کلوپ داران افزود: طی زمان نوروز بیشتر از هجده هزار نفر از خدمات تفریحات دریایی  بهره بردند. که نشان دهنده  میزان فعالیت خوب این قسمت است ضمن اینکه رضایتمندی و امنیت مسافران تور کیش نیز ارمغان این دوره بود و بیان کرد: میزان استقبال گردشگران به نحوی بود که ما با میزان بالای تقاضا رو به رو بودیم که سبب شد مدت زمان معطلی گردشگرانن اندکی افزایش پیدا کند که البته امری طبیعی است.

نرگسی از فعالیت ها و سیاستمداری سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی اقداماتی نظیر: تور هندورابی، حضور کشتی کروز و اقداماتی نظیر این امر گردشگران بسیار رضایتمند و خرسند بودند و از سفر لذت بیشتری بردند که جای قدردانی دارد.

رییس جامعه کلوپ داران کیش افزود: کاهش قیمت ارائه خدمات در قسمت تفریحات دریایی در ایام نوروز نیز قسمت دیگری از رضایتمندی مسافران را به دنبال داشت که باعث افزایش میزان تقاضای آنان شد البته این امر باید در بلند مدت اندکی مورد باز بررسی قرار گیرد.تور مشهد



:: برچسب‌ها: تازه های کیش, اخبار کیش, درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

ورزش های دریایی کیش

یکی از انواع تفریحات جزیره کیش به طور حتم ورزش های دریایی  می باشد. شرایط مطلوب آب و هوایی موجب لذت بردن از این ورزش ها می شود. جاذبه ها و زیبایی های کیش بسیار جذاب و متنوع است و باعث می شود گردشگران  اوقات خوشی را در این جزیره سپری کنند. ای جمله این خدمات می توان به دوره های غواصی، جت اسکی، اسکس روی آب، جت بوت، قایق پدالی، گشت با قایق تندرو، ماهیگیری تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. این مراکز تفریحی و ورزشی از ساعت 9 صبح مشغول به کار هستند تا غروب آفتاب که البته آرامش دریا و وضعیت آب و هوا . جزر و مد در این تغییر این ساعات دخیل هستند.تور مشهد

 ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

 

ورزش های دریایی کیش

ورزش های دریایی کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره محسوب می شود و مسافران می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند. گردشگران می توانند با ماهیگیری در این جزیره مرجانی لحظات خوشی را در سفر خود بگذرانند. ماهیگیری در این جزیره بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. در سرتاسر جزیره ماهیگیری آزاد می باشد. از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند می توان از ماهى شير، سُرخو، سه كله، كافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلايى، جت، هوور، كوسه، نيزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل نام برد. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل هم در فصل زمستان و هم فصل تابستان برای گردشگران قابل استفاده است و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.تور کیش پاییز 96

 ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

اسكله بزرگ تفريحي كيش

اسكله بزرگ تفريحي كيش به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای بلوار دریاتوسط متخصصان ایرانی با چهار فضای اقماری به روش شمع فلزي و عرشه چوبي احداث شده است. گردشگران مي توانند با گردش بر روي اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش  از ديدن مناظر طبيعي و ماهي هاي رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني  كيش بر روی اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش که هيچ گونه اثر تخريبي بر زيستگاه هاي دريايي نداشته است لذت ببرند. ظرف مدت كوتاه بيست ماه فاز اول اسكله تفريحي بزرگ كيش ساخته شد و در 5/5/1385 افتتاح شد. این اسکله شامل  امكانات تفريحى نظیر قايق هاى پارويى : قايق هاى پدالى، جت اسكى، قايق هاى كف شيشه اى ، قايق هاى ماهيگيرى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى را دارا می باشد .تور مشهد

اسکله تفریحی میرمهنا :

اسكله تفريحي مير مهنا در شمال جزیره زیبای کیش و در پارک ساحلی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر  و  مساحت 1578 متر مربع  احداث شده است.این اسکله تفریحیبه روش شمع فولادي و عرشه بتني در  سال 1385 بنا شده است. چهار پلكان براي سوار شدن قايق هاي تفريحي در طول اسكله  و چهار محل براي تماشاي دريا ایجاد شده که از نورپرداري زيبایی برخوردار می باشد. مي توان مسجد ساحلي خاتم الانبياء, اسكله ماهيگيري و رشته كوه هاي جنوبي كشور را با قدم زدن بر روي اسکله تفریحی میر مهنا ايران تماشا كرد شنا كردن در محدوده اسكله ممنوع مي باشد. گردشگران و ساكنين مي توانند بر روي اسكله و اطراف آن در زمانهاي مجاز ماهي گيري كنند. تور کیش آبان 96

این اسکله در بین نوار ساحلی قرار گرفته و پارک ساحلی میرمهنا را به دو قسمت تفکیک شده فاز 1 و فاز 2 تقسیم می کند. فاز1  به مساحت حدود 41 هزار متر مربع از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک ادامه دارد. از ویژگی های فاز یك این است که جنب مسجد خاتم الانبیاء قرار گرفته و نمازخانه ساحلی، بازار عربها، كتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه در آن ساخته شده است. فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام است و محوطه سازی آن پایان یافته است در فاز 2 قرار است دو زمین بازی کودکان ساخته شود. همچنین پارک فاز 2 جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان كیش قرار گرفته است.تور کیش مهر 96

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکی کابلی کیش

بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا  و اولین  سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره زیبای کیش میزبان  مسافران این جزیره زیبا میباشد .

 اسکی کابلی کیش به طول هشتصد و شصت  متر و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا گردیده  و با سرعت بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت، در یک زمان میتواند به دوازده نفر سرویس دهد . از آنجاییکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد گردیده میتواند محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی باشد .این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحلی زیبا نمای فوقا العاده ای را به رخ بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت میکشد .تور مشهد

شایان ذکر است ورزش اسکی کابلی ورزش بسیار ساده ایست و همه علاقمندان در سنین مختلف میتوانند از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند . در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است .تور کیش آذر 96

باغ پندگان کیش

در داخل محوطه پارك دلفين، باغ پرندگان  با داشتن بيش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي نادري چون تمساح پوزه كوتاه، بي شك يكي از منحصر به فردترين مراكز نگهداري جانوران در ايران مي‌باشد. از جمله نكات قابل توجه در اين پارك گردآوري گونه‌هاي مختلف از اقصي نقاط جهان از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق آسيا تا آفريقا مي‌باشد. تور کیش نوروز 97


آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764
ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي۲۰:۳۰

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

رستوران جمیل کیش

اگر به دنبال یک رستوران سنتی و غداهای عالی ایرانی و فرنگی هستید پیشنهاد من رستوران جمیل کیش است این رستوران دارای 200 نفر ظرفیت می باشد مسافران تور کیش در صورت تمایل به میل غذا در این رستوران می توانید میز دلخواه خود را از قبل رزرو نمایید.تور مشهد

رستوران آب و برق کیش

این رستوران سنتی در داخل شرکت آب و برق ساخته شده است در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی سرو می شود.کارکنان این رستوران بسیار موادب و مهمان دوست می باشند. گردشگران تور کیش می توانند قبل از رفتن به رستوران میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.منوی این رستوران شامل انواع کبابهای ایرانی می باشد. 

 

رستوران پنگوئن کیش

رستوران و چایخانه پنگوئن کیش دارای یک محیط سنتی و غذاهای ایرانی و دریایی بی نظیر است که دارای کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد است که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده خود آنجا سپری نمایند. تور مشهد

رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید جزو رستوران های معروف کیش است که در آن انواع غذاهای فرنگی،سنتی و دریایی به همراه موسقی زنده سرو می شود از غذاهای معروف رستوران کوسه کباب است در این رستوران هنگام سرو غذا مسافران تور کیش می توانند منظره دریا را نیز تماشا نمایند پیشنهاد ما این است اگر به جزیره کیش آمدید حتما سری به این رستوران بزنید. تور کیش نوروز 97

 

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از رستوران های معروف و با کیفیت جزیره کیش می باشد. این رستوران عالی، غذاهای خوب و قیمت مناسب توانسته است توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کند. نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب سرو می کند. تور مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 241777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد

تور کیش پاییز 96

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند. تور کیش آبان 96

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد. تور کیش آذر 96

امکانات هتل سان رایز کیش:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد. تور کیش نوروز 97

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.تور مشهد

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.تور مشهد

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

نماي بيروني هتل جام جم

نمای رستوران هتل جام جم كيش 

نمای لابی هتل جام جم

نمای اطاق های هتل جام جم



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

جزیره هندورابی 

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش جزیره هندورابی است. جزیره هندورابی یکی از جزیره های آرام و تقریبا خالی از سکنه همراه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است. این جزیره از توابع کیش می باشد و مساحتی حدود 23 کیلومترمربع دارد. جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن نمایند. تور مشهد

روستای باغلو کیش

صدها سال قبل ساكنان کیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می كردند و روستای ننه باغلو کیش تنها روستای به جامانده ازآن دوران است كه در جنوب غربی جزیره كیش واقع شده و بافت سنتی آن تا به امروزحفظ شده است.دراين منطقه بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد. به منظور گسترش امكانات تفريحي کیش و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستای باغلو در کیش كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.در محوطه اي از فضاي ورودي منطقه باغو کیش ، با برپاي سياه چادرهاي سنتي ، زندگي بوميان و آداب و رسوم اين منطقه درمعرض ديد علاقمندان به تاريخ اقوام مختلف كشورمان قرار گرفته است و گردشگران تور تفریحی کیش با حضور دراين روستا با روش سنتي پخت غذاها ، شرايط خنك نگه داشتن آب در گرماي زياد فصل تابستان، آداب و رسوم روستايان باغلو در پذيرايي از ميهمانان تور کیش و برگزاري مراسم سنتي و جشن ازدواج و پخت نان محلي آشنا مي شوند. تور کیش نوروز 97

سوارکاری در کیش

همانطور که میدانید سوارکاری یکی از ورزش های قدیمی و مرسوم در برخی از قبایل ایرانی است که وباعث تمدد اعصاب و راحتی فكر سوارکار می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت مسافران تور کیش آزاد است، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است. تور مشهد

باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

سوارکاری در کیش

همانطور که میدانید سوارکاری یکی از ورزش های قدیمی و مرسوم در برخی از قبایل ایرانی است که وباعث تمدد اعصاب و راحتی فكر سوارکار می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت مسافران تور کیش آزاد است، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است. تور کیش پاییز 96

باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممكن كرده است.

آکواریوم جزیره کیش

در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. برای کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی خود ندارند، دیدار از آکواریوم می‌تواند به یادماندنی و خاطره انگیز باشد، بنابراین بازدید از آکواریوم به همه مسافران (به ویژه کودکان و نوجوانان)  تور کیش توصیه می شود. خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است. سیاحتگران در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهیان و دیگر آبزیان را که برخی از آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسند، در داخل آب‌های شفاف تماشا کنند.قریب هفتاد نوع ماهیهای تزئینی در این آکواریوم وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.همچنین اولین آکواریومم ۲۰ هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است. تور مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

پاراسیلینگ کیش

یکی از تفریحات آبی که در کیش رواج دارد پاراسیلینگ می باشد، که در آن ورزشکار توسط چتری که با یک طناب به یک  قایق موتوری متصل است به آسمان فرستاده میشود. قایق موتوری چتر را به جلو میراند و بدین ترتیب فرد در آسمان به پرواز در می‌آید،این ورزش یکی از تفریحات مهیج برای کیشوندان و مسافران تور کیش می باشد.

پاراسیلینگ کیش

برج اطلس کیش

برج مسکونی «اطلس کیش» در زمینی به مساحت ٣٤١٠ مترمربع و با زیربنایی به مساحت ١٩,٠٣٥ مترمربع، در حاشیه میدان پرشین گلف جزیره کیش واقع شده و ‌هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است. این برج به‌دلیل دسترسی آسان به‌ساحل، مراکز مختلف تجاری، تفریحی و خدماتی و دسترسی به‌خیابان‌های اصلی جزیره، در یکی از بهترین منطقه‌های جزیره کیش قرار گرفته است.موقعیت قرارگیری برج مسکونی اطلس کیش بسیار عالی است. دسترسی پیاده در کمترین زمان به اسکله تفریحی، ورزش‌های آبی، والیبال ساحلی، پلاژ آقایان، بازارهای معروف، مسیر دوچرخه‌سواری و همچنین دسترسی آسان به مراکز اصلی اداری، تجاری و سایر نقاط مهم جزیره به دلیل نزدیک بودن به بلوار اصلی، از دیگر دلایل خاص بودن موقعیت این برج است.

برج اطلس کیش

پارک شهر جزیره کیش

پارک شهر جزیره کیش یکی دیگر از جاذبه ها و جاهای دیدنی کیش  است. پارک شهر کیش از مکان های دیگر برای پر کردن اوقات فراغت گردشگران تور کیش می باشد. در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی،  پیست دوچرخه سواری و اسکیت، آب نما و میدان گل، فضا سازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. نیمی از پارک شهر فضای سبز می باشد که دارای انواع گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش است و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش تزیین شده است. در این پارک همانند بیشتر پارک های دیگر کیش آلاچیق هایی برای  استراحت و اسکان خانواده ها تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند. همچنین دریاچه این پارک دارای تعدادی قایق های پدالی  است که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند.

جزیره مینو در نزدیکی کیش

این جزیره در گذشته نام "صلبوخ" داشته و بین آبادان و خرمشهر واقع شده و دو شاخه اروندرود آن را فرا می‌گیرد.مینوشهر شهری کوچک است که در آن قرار گرفته است و دارای جمعیتی حدود 12 هزار نفر است و بیشتر کاربرد تفریحی برای مردم دو شهر آبادان و خرمشهر  و مسافران تور کیش دارد. ۴۵درصد آنها به کشاورزی می‌پردازند ولی در کنار آن پرورش دام نیز در مینو جایگاه خاصی دارد.در جزیره مینو پنج نهر جریان دارد که دو تای آن‌ها ‌از رودخانه جرف و سه تای دیگر از اروندرود منشعب می‌شود.جزیره مینو از معدود نقاطی از جهان است که در آن سیستم آبیاری بصورت طبیعی و با جزر و مد آب انجام می‌شود و نیازی به وسایل مکانیکی و تلمبه آب ندارد.

درخت لور یا انجیر معابد در کیش

درختان انجیر معابد(لور) جزیره کیش، به‌عنوان گنجینه‌ای طبیعی، جذاب و زیبا می‌باشد که عمر آن بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال بر آورد شده‌ است. بر تنهٔ آن گره‌هایی از پارچه و نخ زده شده‌ است که به نوعی جنبه مقدس به آن می‌دهد و اهالی اعتقاد دارند که این درخت شگون دارد. درخت لور یا انجیر معابد معروف ترین درخت جزیره‌  کیش است.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

رستوران موج دریا کیش

یکی دیگر از رستوران های ساحلی کیش رستوران موج دریا می باشد که در نزدیکی کلبه هور می باشد. این سفره خانه بسیار زیبا است که در آن انواع غذاهای محلی سرو می شود گردشگران تور کیش می توانند غذای خود را در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس میل نمایند. تور مشهد

رستوران رویال استار کیش

اگر به دنبال یک رستوران شیک و کلاسیک در جزیره کیش هستید می توانید به این رستوران مجلل بروید منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می شود در ضمن غذاهای دریایی 1این رستوران بی نظیر است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد و سرویس دهی عالی می باشد.مسافران تور کیش می توانند در این رستوران ساعات خوشی را سپری نمایند. تور کیش پاییز 96

رستوران بناب کیش

یکی از رستوران های زنجیره ای از خطه آذربایجان که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و کبابهای آن دارای طرفداران زیادی می باشد کباب بناب است که آن را در رستوران های بناب می توانید میل نمایید.حال این رستوران برای کیشوندان هم شعبه ایی افتتاح کرده است که دارای همان طعم آشنا برای گردشگران تور کیش می باشد. 

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در فضایی باز درنزدیکی اسکله جزیره قرار دارد.این رستوران تنها رستوران ساحلی جزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش شناخته می شود.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 افتتاح شد.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال دربهترین و پرتردد ترین نقطه ازسطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش کارخود را آغازکرد.مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 مترمربع از آن ساختمان می باشد. تور کیش نوروز 97


 

فست فود بوف کیش

این فست فود که در جزیره کیش دارای دو شعبه می باشد دارای منویی با غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که کفیت آن همتای دیگر شعب آن می باشد و قیمت مناسب رستوران شیک و تمیز می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید در آن به راحتی از اینترنت استفاده کنید.علاوه براین علاقه مندان به برگذاری تولد و محافل خانوادگی می توانند از قبل میز رزرو نمایند.تور مشهد

 


:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

رستوران عمو داوود کیش

این رستوران در بازار حافظیه کیش قرار گرفته است و دارای منوی غذایی متنوع شامل انواع کباب ، غذاهای دریایی،غذاهای محلی،صبحانه،عصرانه می باشد که شما گردشگران تور کیش بد از یک روز خرید و گردش در شهر می توانید غذایی در این رستوران میل نمایید در ضمن محیط رستوران بسیار معمولی است ولی کیفت غذاها خوب می باشد و قیمت آن مناسب.تور مشهد

رستوران عمو داوود کیش

رستوران عمو داوود کیش

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

 کشتی تفریحی آرتمیس کیش درواقع بزرگترین رستوران دریایی ایران می باشد،که فعالیت خود را در تیر ماه 87 آغاز کرد،كشتی آرتمیس همه روزه از ساعت 23:00 الی 1:00 بامداد گشت دریایی دارد و پذیرایی از مهمانان و سرو شام آن طی 2 ساعت گشت روی آبهای نیلگون خلیج فارس، مفصل و همراه با موزیک زنده، جنگ شادی و برنامه های شاد و مهیج می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن بهرهمند شوند. تور کیش نوروز 97

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

رستوران شب های کیش

این رستوران زیبا یکی از پر طرف دار ترین رستوران های کیش می باشد که در مقابل هتل پانیذ قرار گرفته است اسن رستوران دارای یک منوی پغذای متنوع با انواع غذاهای ایرانی و لذیذ پذیرای مهمانان تور کیش می باشد،علاوه براین محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.دراین رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود.تور مشهد

رستوران شب های کیش

رستوران کوروش کیش

مجموعه رستوران های کوروش با ارائه انواع غذاهای ایرانی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد این رستوران واقع در سه راهی پردیس - خیابان ابن سینا - مجتمع گنجینه ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارا می باشد،همچنین شما کیشوندان عزیز با رزرو قبلی می توانید پذیرای مهمانان خود در فضای زیبا و دل انگیز این رستوران باشید،ساعت کاری رستوران از ساعت 12 الی 17 برای صرف ناهار و از ساعت 20 الی 1 بامداد برای صرف شام است. تور کیش پاییز 96

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های ساحلی و پر طرف دار جزیره کیش این رستوران می باشد که پذیرایی از شما مهمانان تور کیش در آلاچیق های ساحلی صورت می گیرد منوی این رستوران متشکل از انواع کباب ها و ماهی تازه می شود که به ازای هر پرس غذا یک عدد نوشیدنی و ماست با احتساب حق سرویس ارائه میگردد.این رستوران دارای گنجایش 100 نفر نیز می باشد بد از سرو غذا در صورت تمایل می توانید از قهوه خانه رستوران نیز استفاده نمایید.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش 

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش جزء یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بوده و در کنار برج های دو قلو واقع شده، و در سال 1390 به بهره برداری رسید. هتل مارینا بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک کیش در مساحتی ده هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر می باشد. در دو طرف ساحل هتل، دریایی مرجانی و بسیار زیبایی خلیج فارس قرار دارد و فضایی فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می نماید. معماری منحصر به فرد این هتل همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافرانتور کیش خود رقم می زند.

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق های نظیر: دبل پارک(با متراژ 36.5 و دو نفره، دارای منظره ای زیبا رو به پارک)، تویین پارک(دارای متراژ 36.5،منظره ای زیبا رو به پارک و دو تخت مجزا)، تویین دریا(با متراژ 36.5، منظره ای زیبا رو به دریا با دود تخت مجزا)، دبل دریا(با متراژ 36.5، با منظره زیبا دریا و ساحل)، اتاق استاندارد(با متراژ 23.5،منظره ای رو به پارک و یک تخت دونفره)، جونیور سوئیت یک خوابه(با متراژ 64.4، منظره ای زیبا رو به دریا با یک تخت دونفره) و جونیور سوئیت دو خوابه(با متراژ 64،منظره ای زیبا رو به دریا و یک تخت دو نفره) می باشد. علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای سوئیت های نظیر: سوئیت رویال(148 متری)، سوئیت دو خوابه(125 متری)، سوئیت یک خوابه( 91.8 متری) می باشد که تمام سوئیت ها از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردارند و علاوه بر امکانات ویژه رفاهی دارای دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ هستند ولی سوئیت یک خوابه فاقد دو تخت مجزا می باشد.

هتل مارینا پارک کیش متشکل از دو رستوران لوتوس و رستوران باغ(گل کاغذی) بوده و با انواع غذاهای لذیذ در محیطی شاد و زیبا پذیرای میهمانان گرامی تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ های هتل مارینا در لابی های طبقه اول و دوم با موسیقی زنده و محیطی آرام با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک از شما استقبال می کنند و این هتل دارای چند کافی شاپ نظیر: تی بار، کافه کاروما و کافه مارین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی شرق، جنب برج های دو قلو، هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

اسکله اختصاصی تفریحی، دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،  اسپا و ماساژ تایلندی، غواصی، جت اسکی، اجاره اتومبیل های مدرن، زمین تنیس، سالن همایش، پارک اختصاصی تفریحی، فروشگاه، کافی شاپ ها، سالن زیبایی بانوان، کافی نت، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل مارینا پارک کیش : 02142632 - 88530609  

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیشنمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي ۵۰۰ تخت خواب است. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها برای کسانی است که در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس ، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا می افزاید.

در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را رزرو کنید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش:

رستوران آپادانا و پاسارگاد(با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل داریوش کیش: 02142632 - 88530609

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد، در موقعیتی عالی نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل در آبان ماه سال 1385 به مالکیت شرکت پارمیس نوین کیش با زیر بنایی به مساحت 17500 متر مربع و 152 باب اتاق و 14 باب سوئیت و 2 باب پنت هوس افتتاح گرديد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده و فاصله این هتل تا فرودگاه ده دقیقه می باشد. هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران می باشد که دو رستوران آن با ارائه غذای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی با معماری منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیشمی باشد. در این هتل می توانید اتومبیل‌های روز دنیا را سوار شوید و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات هتل پارمیس کیش:

رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق، استخر، ماساژ، جکوزی، بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد، پارک کودکان، گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، لابی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیس کیش : 02142632 - 88530609

هتل پارميس كيش

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان یکی از هتلهای مطرح کیش به مساحت 15000 مترمربع در اواخر سال 1381 خورشیدی، در بهترین نقطه نوار سیاحتی جزیره کیش به بهره برداری رسید. این هتل در میدان پردیس واقع شده است و همچنین دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو ، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش باشد. از ویژگی های دیگر این هتل مشرف بودن بیشتر اتاقها به آبهای نيلگون خليج فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند. ویلاهای لوکس و مجلل هتل شایگان کیش در باغ بسیار زیبا هتل بنا شده است و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش فوق العاده هستند. شایان ذکر است که قیمت ویلاهای مجلل شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر است. هدف هتل شایگان تحقق شعار " احساس واقعی آرامش" است. 
برخی از خدمات رایگان هتل شایگان کیش شامل: استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد و تنیس، اقامت کودکان زیر پنج سال و ... می باشد. هتل شایگان کیش از چند رستوران شامل: رستوران های شانی، شانلی، چشم انداز و رستوران سنتی صبا برخوردار است و همچنین دارای چند کافی شاپ نظیر: کافی شاپ های آفتاب گردان، تراس دریا، بیلیارد و چایخانه سنتی صبا نیز می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش:

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، همراه با موسیقی زنده، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، تلویزیون در اتاق، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش و اجتماعات، کافی نت و اینترنت وای فای، تاکسی سرویس تمام وقت، ماهواره، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، سالن بازی کودکان، فروشگاه پوشاک و سنگ های زینتی و صنایع دستی،اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی های رایانه ای، صندوق امانات، گشت دریایی (به همراه موسیقی زنده)، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چهار پله اضطراری، پارکینگ، سیستم آب شیرین کن پیشرفته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایگان کیش: 02142632 - 88530609

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش جز گروه هتل های پارس بوده و یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل شایان کیش در سال 1351 بنا شده است و از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس پیوست. این هتل جزء بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود و در بهترین منطقه آزاد کیش و نزدیک به ساحل درخشان خلیج فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه واقع شده است.بزرگترین اسکه تفریحی جزیره کیش روبروی هتل است. هتل شایان کیش مکانی ست با موقعیت عالی و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و تفریحی ست. مراکز خریدی از قبیل بازار زیتون ، مرکز تجاری کیش ، بازار بین المللی ونوس می باشدو در این هتل شاهد برگزاری جشن های شاد هر شب از ساعت 12:30 - 3:00 بامداد هستید.هتل شایان کیش در چهار طبقه بنا شده و دارای 195 باب واحد اقامتی با نمایی بی نظیر، امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد. در این هتل می توانید در واحد های اقامتی متنوعی  نظیر اتاق های لوکس دو یا سه تخته و دوبلکس چهار تخته که تمامی اتاق ها چشم اندازی عالی رو به باغ و یا رو به دریا دارند. همچنین هتل شایان کیش دارای سوئیت های ساحلی یا کابانا که در محوطه بیرونی هتل قرار دارد و به صورت دو و سه تخته می باشد. جدا از این هتل شایان دارای ویلاهایی با تمامی امکانات در کنار ساحل نیز هست.هتل شایان کیش از لحاظ امکانات پذیرایی در سطح عالی بوده و دارای چندین کافی شاپ و رستوران که همه با غذاهای متنوع و لذیذ پذیرای شما میهمانان تور کیش می باشند. رستوران های نظیر رستوران سنتی باغ بهشت که در محوطه ای باز واقع شده و رستوران شمبلیر و یا رستوران فرانسوی هتل که با بهترین غذاها  از شما استقبال می کنند.

امکانات هتل شایان کیش:

استخر روباز، چایخانه سنتی، فروشگاه، فست فود، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، سالن تفریحات، آرایشگاه، کافی نت، گیم نت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل شایان کیش :  02142632 - 88530609

عکس ها و تصاویر هتل  شایان کیش


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش بوده و هتلی تازه تاسیس می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 10500 مترمربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل طراحی و در حال اجراست. هتل پالاس کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه کیش با اتومبیل بیست دقیقه می باشد.

تفاوت هتل پالاس با سایر هتل های کیش، استخر غیرمسقف در طبقه پانزدهم و سالن سینما با ظرفیت دویست و شصت و چهار صندلی و سالن لوکس فرهنگی در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی می باشد.  تور کیش آبان 96

آدرس: جزیره زیبای کیش، مابین میدان سیری و میدان داریوش، هتل پالاس کیش

امکانات هتل پالاس کیش:

برخی از امکانات هتل پالاس برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، پارکینگ، سوئیت، استخر، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، فضای سبز، تهویه مطبوع هوا، خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خشکشویی، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پالاس کیش: 02142632 - 88530609

هتل پالاس کیش

هتل گامبرون کیش

هتل پنج ستاره گامبرون هتلی تازه تاسیس شده و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 10500 مترمربع ما بین میدان سیری و میدان درویش قرار دارد. هتل گامبرون کیش دارای فضای سبزی زیبا و باطراوت همراه با آب نماها و آلاچیق های شیک و چشم نواز می باشد.

گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان پرتقالی ها بوده است که بعد از خروج پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و از مکان های دیدنی نزدیک هتل، پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین بازار به این هتل بازار زیتون می باشد. از خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه به صورت بوفه و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.

امکانات هتل گامبرون کیش:

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای میهمانان تور کیش شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری، آرایشگاه مردانه و زناانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد. تور کیش آذر 96

تلفن رزرو هتل گامبرون کیش: 02142632 - 88530609

هتل گامبرون کیش

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الیت کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسان به ساحل جزیره کیش از مزیت های این هتل بوده و همچنین نزدیک به بازار مرجان و پردیس می باشد. از دیگر مزیت های این هتل که مورد توجه خاص میهمانان تور کیش می باشد داشتن رستوران شیشه ای بر روی آب است که بر زیبایی های این هتل می افزاید. هتل الیت کیش از لحاظ قیمت بسیار مناسب بوده و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای را ارائه می دهد. تور کیش مهر 96

امکانات هتل الیت کیش:

اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران شیشه ای، لابی، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، کافی شاپ، نمازخانه، ماهواره، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل الیت کیش: 02142632 - 88530609

هتل الیت کیش

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد. تور کیش پاییز 96

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش بوده و در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل از 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. هتل شایلی کیش در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس که از ویژگی های خوب این هتل محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان به ساحل و دریا و قرارگیری ساحل در محدوده دو کیلومتری از هتل می باشد و علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه 7 کیلومتر و تا پارک دلفین ها 7.2 کیلومتر می باشد. هتل شایلی کیش دارای رستورانی در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر می باشد و همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول و ساعت کاری تمام وقت می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

برخی از امکانات هتل شایلی برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، برخورداری اتاق ها از امکانات رفاهی و بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، سرو صبحانه در اتاق، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خشکشویی، خدمات اتو، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات و ... می باشد. تور کیش نوروز 97

تلفن رزرو هتل شایلی کیش: 02142632 - 88530609



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل بیوتل استانبول 

هتل 5 ستاره بیوتل (Byotel) در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 182 اتاق ارائه میدهد که اتاق های این هتل چشم انداز پانارامویی از شهر استانبول یا دریای مرمر دارند و دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای رایگان و ... هستند. در رستوران "گلزار" این هتل انواع غذاهای سنتی، در رستوران "بیسترو" انواع اسنک ها و نوشیدنی ها و در رستوران "کهریبار" انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. ایستگاه مترو در جند قدمی هتل است که امکان رفت و آمد آسان به سمت اروپایی استانبل را برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. فاصله هتل تا مرکز خرید پلادیوم 1/4 کیلومتر و تا فرودگاه ضبیحا 30 کیلومتر است. تور استانبول پاییز 96

 

امکانات هتل بیوتل استانبول

استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، حمام ترکی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهرهمند شوند.

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است و گردشگران تور استانبول می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است. تور استانبول مهر 96

 

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور استانبول آبان 96

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور استانبول آذر 96

هتل رافلز استانبول

هتل 5 ستاره رافلز استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول در مرکز زورلو واقع شده و 180 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. در رستوران "روکا" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی و بوفه ای از غذاهای بین المللی سرو می شود و در رستوران "آرولا" که به نام سر آشپز معروف این رستوران نامگذاری شده می توانید انواع غذاهای خلاقانه این آشپز بزرگ دنیا را میل کنید. فاصله هتل تا کاخ سیرگان 2/5 کیلومتر، تا پل بسفر 3/7 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 31 کیلومتر است. برای 'گردشگران تور استانبول با هزینه اضافی ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته می شود. 

 

امکانات هتل رافلز استانبول

استخر سر باز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی بچه ها، باشگاه کودکان، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل هری این مرتر استانبول

هتل 5 ستاره هری این مرتر (Hurry Inn Merter) در منطقه مرتر استانبول واقع شده و 148 اتاق دارد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه بوفه سرو می شود و گردشگران تور استانبول می توانند در وعده ناهار و شام نیز غذای دلخواه خود را از منو انتخاب کنند. ایستگاه مرتراستانبول در 650 متری هتل است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.تور استانبول نوروز 97

امکانات هتل هری این مرتر استانبول

 میز تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول یکی از هتل های سه ستاره می باشد که در محله فاتح استانبول واقع شده است موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی آن به اماکن توریستی موجب شده است تا مورد توجه گردشگران تور استانبول واقه گردد. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گیرد و دارای امکانات نظیر لاندری و خشکشویی،صرافی،فتوکپی،فکس،کرایه اتومبیل،صندوق امانات،تهیه بلیط،روم سرویس تمام وقت،تهویه،رستوران با منوی انواع غذاهای محلی و بین المللی،اینترنت،لابی و ... می باشد. تور استانبول پاییز 96

هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول

هتل گراند هیلاریوم استانبول

این هتل 4 ستاره در منطقه تاریخی و مرکزی استانبول واقع شده است،این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، حمام ترکی و اتاق بدنسازی است،اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق و مینی بار مجهز می باشد،هتل دارای لابی،تریا،کافی شاپ است،رستوران هتل دارای انواع غذاهای ترکی می باشد کهشما مسافران تور استانبول بد از یک روز گردش و یا خرید در شهر می توانید به این رستوران رفته و از غذاهای آن لذت ببرید. تور استانبول مهر 96

هتل کریستال استانبول

این هتل 4 ستاره تنها در چند قدمی میدان تکسیم قرار دارد،این هتل به دلیل نزدیک بودن به رستوران ها ،مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بین مسافران تور استانبول شهرت دارد،از امکانات این هتل می توان به استخر،حمام ترکی،سونا،ماساژ،رستوران،خشکشویی،فروشگاه،صندوق امانات،روم سرویس،اینترنت در لابی و اتاق ها و... نام برد،این هتل در مجموع 213 اتاق می باشد.تور استانبول آبان 96

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان تکسیم استانبول واقع شده است، این هتل دارای 13 طبقه و 320 اتاق می باشد،از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده با تجهیزات سونا،جکوزی و ماساژ اشاره کرد که مسافران تور استانبول بد از یک روز گردش و خرید می توانند از آن لذت ببرند،همچنین هتل دارای رستورانی بسیار با کیفیت برای گردشگران استانبول می باشد تا صبحانه خود را به صورت بوفه و یا در صورت تمایل ناهار و یا شام خود را در این رستوران میل نمایند،استخر روباز،حمام ترکی،سالن بدنسازی،خدمات زیبایی،ماساژ،سالن ورزش ،تریا با انواع شیرنی های لذیذ،اینترنت و... از جمله امکانات این هتل محسوب می شوند. تور استانبول آذر 96

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل تقسیم گونن استانبول

این هتل 4 ستاره واقع در میدان معروف تقسیم می باشد و بدلیل امکانات و نزدیکی آن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری استانبول در بین مسافران تور استانبول بسار پر طرف دار است،این هتل دارای 153 اتاق و 3 سوئیت مجهز و زیبا می باشد،از جمله امکانات هتل می توان به استخر ،ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سرویس نگهداری کودکان، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ،گرمایش و سرمایش،اینترنت رایگان اشاره کرد.البت این هتل دارای چندین رستوران است که یکی از آنها در بام هتل قرار گرفته تا شما در هنگام سرو غذا از منظره زیبای استانبول لذت ببرید. تور استانبول نوروز 97

هتل تقسیم گونن استانبول

هتل تقسیم گونن استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول که همان کاخ معروف ابراهیم پاشا صدر اعظم سلطان سلیمان است در سال ۱۵۲۴ به دستور وزیر اعظم ساخته شد.این بنابزرگترین بنائی بود که در تاریخ دوره امپراطوری عثمانی ساخته شد. مجموعه موزه شامل آثاری از قرون هشتم تا نوزدهم میلادی است. شاخص‌ترین‌های آن نمایشگاه بسیار زیبایی از خوشنویسی و ابزار و ادوات آن، فرمان‌های شاهی، طغرا‌ها، و نسخ خطی آرایش یافته است. در بزرگترین تالار قصر (آخرین اتاق طبقه اول) رحل‌های قرآن زیبایی از قرن ۱۶،مینیاتور‌های تركی و مجموعه بسیار نفیسی از كهن‌ترین فرش‌های دنیا نگهداری می‌شوند. در این موزه همچنین، سرامیک‌های ارزشمند، اشیاء فلزی و چوبی هنری و پارچه‌های كهن نگهداری می‌شوند.
موزه هنرهای اسلامی استانبول اولین موزه در برگیرنده اثار معماری اسلامی – ترکی است.جمع آوری این آثار در قرن نوزدهم شرع و در 1913 به پایان رسید.آثار جمع آوری شده در سال 1982 به کاخ ابراهیم پاشا که یکی از آثار به نام معماری قرن 16 است انتقال یافت.این کاخ از نظر قدمت و جذابیت در خد کاخ توپ کاپی است.این کاخ موزه دارای بخشهای مختلفی مانند بخش فرش آثار سنگی و چوبی قوم نگاری و بخشهای مختلف دیگر است ضمن اینکه بعضی از آثار موجود در این موزه بسیار خیره کننده و مسهور کننده است.تور استانبول نوروز 97

کاخ کوچک سو استانبول

این کاخ تاریخی و زیبا در سال ۱۸۵۷ و به دست یک معمار ارمنی به نام Garabet Amira Baryan ساخته شده است. همه ساله گردشگران بسیاری در تور استانبول برای دیدن این مکان زیبا  می آیند. سبک معماری این کاخ باروک است و بوسیله بهترین سنگهای مرمر ایتالیایی تزئین شده است. این کاخ دارای یک زیرزمین بوده و دو طبقه در بالای آن قرار دارد. بخش زیرین آن محل آشپزخانه سلطنتی، انبار محل خدمتکاران و سایر خدمات بوده و در طبقات اول و دوم اطاق های خانواده سلطنتی قرار داشته که با گران قیمت ترین فرش ها, پرده های دست بافت و لوسترهای  کارخانه بوهم آلمان تزئین شده است. در زمان سلطان عبدالعزیز بین سال های ۱۸۳۰تا ۱۸۷۶ قسمت های مختلف این کاخ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و تزئینات بسیار زیاد دیگری به آن اضافه شد. این کاخ یکی از بهترین مکان های دیدنی استانبول می باشد که در نوع خود بی نظیر است.این کاخ در ساحل آسیایی تنگه بسفر و در جنوب پل فاتح قرارساخته شده است. پیشنهاد می کنیم در تور استانبول از این کاخ مجلل دیدن نمایید. تور استانبول آذر 96

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحل پر رفت و آمد در 40 کیلومتری استانبول است و به فانوس دریایی اندولس و سیله (یک دهکده گردشگری) بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه می باشد.ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن،رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش مشهور است. این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده و امروزه یکی ازمناطق توریستی استانبول است که قدم زدن درآن آرامش خاصی به انسان می دهد.در ساحل ریوا استانبول، چند رستوران کوچک ساخته شده که می توان از آن استفاده کرد و یک پیک نیک خاطره انگیز داشت.می توان در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی پرداخت و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا گرفت.اگر چه این ساحل بسیار محبوب و آرام است اما شناگران باید مراقب موجهای ناگهانی آن نیز باشند.این ساحل یکی از سواحل محبوب استانبول است که سالانه علاقمندان فراوانی برای استراحت به آنجا می روند.تور استانبول آبان 96

موزه کشتی های غرق شده در استانبول

 موزه کشتی های غرق شده استانبول بزرگترین موزه کشتی غرق شده در جهان است که قدمت آن به قرن چهارم برمیگردد، و هنگام کاوش در پروژه مارمارای در ینی قاپی کشف شد و در آن کنده کاریهای تاریخ استانبول  و آثاری ۱۳ هزارساله کشف شد و توانست حیرت دانشمندان غربی و اروپا را برانگیزد و موضوع محافل دانشگاهی شود . دانشمندان با مطالعه ۳۶ کشتی های غرق شده کشف شده در ینی قاپی قادر به شناسایی درختان مورد استفاده در ساخت کشتی ها و روش های ساخت و ساز شده اند. تور استانبول مهر 96

مسافران تور استانبول می توانند در این موزه بزرگترین و قدیمی ترین بنادر و بزرگترین کلکسیون کشتیهای جهان که به دوره بیزانس مربوط است را ببینند. کنده کاریهای موجود در این موزه بزرگترین کنده کاری آرکئولوژی در جهان است.  در این کنده کاریها علاوه بر ۳۶ کشتی تجاری، ۶ کشتی پارویی کادیرگا(طوفانی) که خیلی مهم هستند و دارای نقوش فوق العاده ای هستند، را خواهید دید. هم اکنون دانشجویان دانشگاه استانبول با پیشرفته ترین تجهیزات و حتی با استفاده از دستگاه فاروآرم و بصورت سه بعدی که هیچ کشور مدیترانه ای تا به حال استفاده نکرده است ، این کشتیها را رسم و چگونگی ساخت قطعات آن را بررسی میکنند. تور استانبول پاییز 96

حمام سمبرلیتاس استانبول

این حمام تاریخی که در خیابان سلطان احمد و در میدان سمبرلیتاس قرار گرفته است، یکی از جاذبه ها استانبول می باشد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال ۱۵۸۴ ساخته شد که مربوط به دوره عثمانی می باشد. در کنار این حمام بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی و در رو به روی آن مجنمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی آن واقع شده اند. در نزدیکی این حمام همچنین جاذبه های دیگری همچون مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا نیز قرار گرفته اند.همه ساله بسیاری از مسافران تور استانبول از این حمام تاریخی و زیبا دیدن می کنند، در این حمام همچنین خدماتی مانند: ماساژ، آبگرم و … به گردشگران تور استانبول ارائه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

موزه ایاصوفیه

براساس تارخ ایاصوفیه بزرگ ‌ترین‌ کلیسای‌ مسیحیت‌ شرق‌ در دوران‌ امپراتوری‌ بیزانس‌، پس از فتح استانبول در سال ۱۴۵۳، به یکی‌ از معروف‌ترین‌ مساجد جهان‌ اسلام تبدیل شد و از سال ۱۹۳۴ به عنوان موزه مورد بهره برداری قرار گرفت.بسیاری از کسانی که برای یک سفر توریستی به ترکیه و به ویژه استانبول می روند نمای مسجد ایاصوفیه استانبول را به عنوان نمادی از کشور ترکیه در ذهن دارند، در معماری بنای‌ موزه ایاصوفیه‌‌ طاق‌ها و ستون‌ها به طرز زیبایی با هم هماهنگ است. چهار ستون بزرگ و با شکوه، شبیه‌ پای‌ فیل‌،چهار طاق مسجد ایاصوفیه استانبول را‌ بالا نگاه داشته اند‌، و گنبد بزرگ ایاصوفیه بر روی‌ این ستون ها قرار داده شده اند‌‌. چهل پنجره کنار هم در ساقه گنبد مسجد قرار گرفته است، که‌ نور خورشید از آن ‌ها به‌ درون بنای ایاصوفیه‌ عبور می کند. عمق‌ گنبد 18 متر، و ارتفاع آن  از سطح زمین 56 متر است و قطر آن‌ 33 متر‌ به همراه دو نیم گنبد است. تور استانبول نوروز 97

موزه ایاصوفیه

برج دختر استانبول

یکی از آثار تاریخی شهر استانبول برج لئاندر یا همان برج دختر است که در دل آن افسانه های فراوان نهفته است.در دوران امپراتوری روم باستان از این جزیره به عنوان گمرک و نقطه بازرگانی و برج فانوس دریایی استفاده می شده است،این برج در کنار تنگه بسفر در ساحل آسیایی شهر قرار دارد.یکی از افسانه هایی که درباره این برج وجود دارد که بر اساس آن سرنوشت یک شاهزاده خانم بیزانسی با این برج گره خورده است. وقتی این شاهزاده خانم به دنیا می آید، پیشگویان اعلام می کنند که طالع وی بسیار شوم بوده و این دختر بخت برگشته پیش از ۱۸ سالگی بر اثر مارگزیدگی خواهد مرد. پدر وی که امپراتور بوده، برای حفظ جان این دختر، وی را به برج مشهور قصه ما فرستاده و تلاش می کند به هر صورت ممکن تا سن ۱۸ سالگی از شاهزاده خانم محافظت کند تا این طلسم باطل شده و هیچ ماری امکان گزیدن وی را نداشته باشد. در روز تولد ۱۸ سالگی، این شاهزاده خانم، پدر وی جشن بزرگی گرفته و هدایای نفیسی در داخل سبد قرار می دهد تا به دخترش تقدیم کند اما از بخت بد، یک مار بسیار سمی نیز در سبد مخفی شده و زمانی که شاهزاده خانم در سبد را باز می کند، توسط مار گزیده شده و از دنیا می رود. به این ترتیب پیشگویی سرنوشت شوم این دختر به حقیقت پیوسته و وی در روز تولد ۱۸ سالگی از دنیا می رود.و داستان معروف دیگری مربوط عشاق جوانی است کهیکی از آن ها دختری زیبا از کاهنان بنای مذهبی آفرودیت بوده و هیرو نام داشته و دیگری مرد جوانی به نام لیندر که در دام عشق یکدیگر افتاده بودند. این روایات باستانی می گوید که لیندر هر شب برای دیدن معشوقه خود مسیر طولانی کانال را شنا کرده و خود را به جزیره می رساند و هیرو نیز برای اینکه راه و مسیر را به وی نشان دهد در بالای برج آتش روشن می کرد.در یک شب طوفانی، باد سبب خاموش شدن آتش شده و هیرو هر چقدر تلاش می کند تا آتش را دوباره روشن کند؛ موفق نشده و در نتیجه لیندر بینوا در میان امواج دریای طوفانی راه خود را گم کرده و غرق می شود. روز بعد وقتی امواج دریا جسد لیندر را به خشکی و نزدیکی برج می آورد، هیرو نیز قادر به تحمل این داغ سنگین نشده و خودکشی می کند.این برج با تمام داستان هایش هم اکنون دارای یک کافه با چشم اندازی زیبا و تاریخی می باشد که به شما پیشنهاد می کنم بد از دیدن برج حتما توقفی در این کافه داشته باشید. تور استانبول آذر 96

برج دختر استانبول

پارک امیرگان استانبول

یکی از قدیمی ترین پارک های استانبول این پارک می باشد که در منطقه ساریر ، در ساحل اروپایی بسفر قرار دارد،یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول می باشد.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود واقع شده است که انواع غذاهای محلی در آن سرو می شود،میزهایی نیز در خود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در نظر گرفته شده است. انواع درختان سرسبز و زیبا همچون سرو، چنار، بلوط مجار و ... باعث زیبایی بسیار پارک شده اند.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.گردشگران تور استانبول می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.تور استانبول آبان 96

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول

یکی دیگر از آثار تاریخی و به جا مانده از حکومت عثمانی مشجد ایاصوفیه استانبول می باشد که به خاطر معماری شگفت انگیز و باشکوه داخلی و اهمیت آن در تاریخ ترکیه هر ساله گردشکران بسیاری را به خود جذب می کند. این مشجد با شکوه بین سال های 523 و 537 بعنوان کلسیا و بعد از آن به عنوان مسجد و سپس از سال 1453 تا 1934 تبدیل به موزه شده که مسافران تور استانبول می توانند در سفر خود از آن دیدن نمایند.تور استانبول مهر 96

خلیج شاخ طلایی استانبول

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ترکیه و استانبول خلیج شاخ طلایی می باشد.که بهترین لنگر گاه های طبیعی دنیا به شمار می رود.این خلیج بخش آسیایی و اروپایی استانبول را از جدا می کند.قدمت تاریخی خلیج به دوره بیزانس و عثمانی بر می گردد که همین عامل باعث توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول می باشد.در واقع خلیج شاخ طلایی،مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد.گردشگران تور استانبول می توانند در پارک ها و رستوران های متعددی که در حاشیه خلیج وجود دارد و یا سوتر بر کشتی به تفریح پرداخته و از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیز خلیج خصوصا هنگام غروب آفتاب لذت ببرند.تور استانبول پاییز 96

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل ارشاد باکو

این هتل سه ستاره با بهترین موقعیت جغرافیایی خود در نزدیکی دریای خزر یکی از پر طرف دار ترین انتخاب ها برای مسافران تور باکو می باشد.تور باکو پاییز 96علاوه بر چشم انداز زیبای اتاق ها نزدیکی این هتل به مراکز خرید و مراکز توریستی باکو می باشد.سبک این هتل سنتی بوده و به فرودگاه بین المللی آذربایجان تنها 2 کیلومنر فاصله دارد.از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس و جلسات،خدمات لاندری،پارکینگ،آشپزخانه برای اتاق ها،تهویه مناسب،رستوران،پارک بازی کودکان،استخر،سونا،چکوزی،سالن ماساژ،باشگاه بدنسازی اشاره نمود. تور باکو نوروز 97

هتل ارشاد باکو

هتل ارشاد باکو



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل اکسل سیور باکو

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر باکو قرار گرفته است که یکی از معروف ترین هتل های این شهر به حساب می آید،از مزیت های عمده این هتل می توان به  نزدیک بودن ای هتل به مراکز خرید،رستوران های شهر و مراکز تفریحی اشاره نمود، از امکانات این هتل می توان به رستوران،اتاق های مجهز به تلویزیون و مبلمان،استخر رو باز و سرپوشیده،سونا،خدمات ماساژ،سالن بدن سازی و ورزش،آرایشگاه،اینترنت در لابی و اتاق ها،اتاق جلسه،اتاق کنفرانس و... اشاره نمود در ضمن از دیگر مزایای این هتل، این است که کودکان زیر 10 سال می توانند به صورت رایگان در اتاق پدر مادرهاشان اقانت داشته باشند.تور باکو پاییز 96مسافران تور باکو جهت رزرو و یا اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.تور باکو نوروز 97

هتل اکسل سیور باکو

هتل اکسل سیور باکو



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل فور سیزن باکو

این هتل 5 ستاره در کنار ساحل زیبای خزر قرار دارد و دارای 171 اتاق و سوئیت می باشدتور باکو پاییز 96،این هتل رتبه اول را در بین هتل‌های رمانتیک، مجلل و دارای مجموعه‌ی آب گرم، به خود اختصاص داده استتور باکو مهر 96.از جمله امکانات هتل می توان به یک رستوران مجلل با ارائه انواع غذاهای بین اللملی و محلی اشاره نمود.اتاق ها و سوئیت های هتل همه به طرز حیرت آوری دکور شده است که تلفیق هماهنگ رنگ ها و وسایل بهترین احساس را به گردشگران تور باکو می دهد.تور باکو آبان 96از دیگر امکانات هتل استخر،سونا،اسپا،باشگاه بدنسازیو خدمات ماساژ نام برد.مرکز خرید بلوار پارک 2 دقیقه با ماشین و مرکز خرید پورت باکو 5 دقیقه پیاده و فرودگاه 30 کیلومتر از هتل فاصله دارد.  تور باکو نوروز 97

هتل فور سیزن باکو

هتل فور سیزن باکو

هتل فور سیزن باکو



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل خزر گلدن بیچ باکو

در کنار ساحل زیبای دریای خزر هتل 5 ستاره خزر گلدن بیج واقع شده است،تور باکو پاییز 96این هتل دارای 49 اتاق و سوئیت می باشد. ازامکانات اتاق های هتل می توان به حمام،سشوار،مینی بار،یخچال اینترنت،ماهواره،تلوزیون و در برخی اتاق ها جکوزی اشاره کرد، و امکانات هتل شامل ساحل اختصاصي ، استخر روباز، سونا، سالن تناسب اندام، زمین تنیس برای مسافران تور آذربایجاناشاره کرد،همچنیت هتل دارای یک رستوران 2 طبقه مجلل با موزيك زنده بوده و انواع غذاهاي محلی و بين المللی توسط آشپز لبنانی رستوران تهيه و سرو مي گردد. مسافران تور باکو جهت رزرو و یا اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایند.تور باکو نوروز 97

هتل خزر گلدن بیچ باکو

هتل خزر گلدن بیچ باکو



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل کمپینسکی باکو

این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی نظیر لاندری،استخر رو باز،صبحانه،کافی نت،اتاق بازی،ماساژ،سیستم تصویری ماهواره ای ،فروشگاه در هتل،جکوزی،گاو صندوق و اینترنت رایگان می باشد.تور باکو پاییز 96 علاوه بر این هتل دارای کافی شاپ و رستوران است که در انواع غذاهای محلی و بین و المللی با طعم و چاشنی های خاص سرو می شود،این هتل در منطقه‌ بادامدار و در فاصله‌ خیلی کوتاهی تا فرودگاه بین‌المللی حیدر قرارگرفته است.تور باکو آذر 96 مرکز شهر، ساحل و دیگر نقاط جذاب شهر با رانندگی کوتاهی قابل‌دسترس مسافرانتور باکو می‌باشند.تور باکو نوروز 97

هتل کمپینسکی باکو

 

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل جی دبلیو ماریوت باکو

این هتل 5 ستاره در جزیره آبشرون واقع در باکو پایتخت آذربایجان قرار دارد تور باکو پاییز 96،این هتل دارای 237 اتاق یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره باکو می باشد که جز هتل های زنجیره ایی جی دبلیو ماریوت است،نزدیک بودن هتل به دریای خزر و پیست مسابقات فرمول 1،مراکز خرید و جاذبه ای گردشگری شهری زیبای باکو این هتل را نزد مسافران تور آذربایجان محبوب کرده است،امکانات این هتل شامل رستورانهای متنوع،کافه ایی مفرح،یک استخر بسیار زیبا،سالن ورزش ،سونا و اینترنت رایگان  می شود.تور باکو آبان 96 که شما گردشگران تور باکو به خوبی می توانید از آنها لذت ببرید.تور باکو نوروز 97

هتل جی دبلیو ماریوت باکو

هتل جی دبلیو ماریوت باکو

هتل جی دبلیو ماریوت باکو



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل گراند اروپا باکو

این هتل 5 ستاره در فاصله کمی از مراکز کسب و کار و دفاتر دولتی در پایتخت آذربایجان و در کنار درب اصلی مرکز نمایشگاه بین المللی باکو قرار دارد.تور باکو پاییز 96،از هتل دارای 96 اتاق جادار با امكاناتی نظير تهويه مطبوع،‌تلويزيون ماهواره ای،‌صندوق امانات،‌دسترسی به اينترنت پر سرعت و بسياری امكانات ديگر می باشد. هتل دارای سرويس شبانه روزی و خدمات خشكشويی می باشد. رستوران خاويار طلايي هتل با سرو انواع غذاهای محلی و بين المللی در خدمت مسافرين تور باکو مي باشد. سالن بدنسازی،‌حمام بخار و سونا محيطی برای استراحت و آرامش برای ميهمانان هتل فراهم مي آورد.تور باکو نوروز 97

هتل گراند اروپا باکو

هتل گراند اروپا باکو



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل دیوان اکسپرس باکو

این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی،رستوران،ماساژ،صندوق امانات،سونای بخار،سالن سمینار و اتاق جلسات،سونای خشک،امکانات لاندری،صرافی،پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از جمله خدمات خاص این هتل برای میهمانان تور باکو می باشد.تور باکو نوروز 97

هتل دیوان اکسپرس باکو

تور باکو پاییز 96

 

هتل دیوان اکسپرس باکو

تور باکو مهر 96



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

هتل اسمیت باکو

این هتل در سال 2010 در خیابان KOROGLU RAHIMOV افتتاح گردید. تور باکو نوروز 97 این هتل با موقعیت ایده‌آل خود در مرکز شهر باکو تنها 3 کیلومتر با ایستگاه راه‌آهن مرکزی باکو فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا کاخ حیدر علی‌اف ۳ کیلومتر و تا پیاده راه کنار دریا فقط ۵ دقیقه پیاده می‌باشد. فاصله‌ی هتل تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف ۲۵ کیلومتر است.از امکانات هتل می توان به اینترنت Wi-Fi رایگان، رستوران و پارکینگ،همه اتاق ها دارای حمام خصوصی، تلویزیون و کانال های ماهواره، مینی بار، تلفن با خط مستقیم،تلفن در حمام، تهویه مطبوع هوا، سرویس بیدار باش، صندوق امانات، سرویس اتاق 24 ساعته، اینترنت وایرلس و سشوار می باشند که شما مسافران تور آذربایجان در صورت اطلاعات بیشتر می توانید با آژانس های ذکر شده تماس حاصل نمایید.تور باکو پاییز 96

هتل اسمیت باکو

هتل اسمیت باکو

هتل حیات ریجنسی باکو

این هتل 5 ستاره به فاصله ۵ دقیقه  از مرکز شهر باکو مرکز کشور آذربایجان در نزدیکی مراکز خرید، رستوران ها و مراکز سرگرمیباکو قرار دارد . تور باکو آبان 96 این هتل ده دقیقه از مرکز نمایشگاهی باکو و ادارات دولتی واقع شده است،این هتل بزرگ دارای 182 اتاق مجلل بهمساحت  ۴۰ متر مربعی با تخت های بزرگ و بالش های مخملی و امکانات رفاهی لوکسی مانند : حمام  سنگ مرمر با دوش  و سشوار ، امکانات قهوه و چای امکانات ،تلفن مستقیم، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا ، تلویزیون کابلی، صندوق امن، مینی بار و یک مجموعه اتو می باشد،از امکانات هتل می توان به مرکز تناسب اندام با امکانات خوب ورزشی برای پیگیری تمرینات ورزشی شما آماده شده است همچنین یک سالن ایروبیک، سونا و اتاق بخار، زمین تنیس، اسکواش و دو استخر شنا ۲۵ متریرستوران درجه یک با آشپزی اروپایی و آذربایجانی در کنار یک تراس تابستانی سر پوشیده برای وعده های غذایی مختلف اشاره نمود مسافران تور باکو برای اطلاعات بیشتر می توانید با آژانس های معرفی شده تماس حاصل نمایید.تور باکو مهر 96

هتل حیات ریجنسی باکو

تور باکو آذر 96

هتل حیات ریجنسی باکو

هتل حیات ریجنسی باکو



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 24 مهر 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی