.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.

هتل شنزن پکن


هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

کاخ پوتالا چین

در تور چین 94 از این مکان دیدن کنید.قصر پوتالا نام صومعه مقدس بودائیان و اقامت‌گاه سابق دالایی لاما است که در شهر لهاسا در تبت قرار دارد و نامش را از کوه پوتالا که کوهی مقدس در آئین بودایی است، گرفته است و هم اکنون به «موزه دولتی چین» تبدیل شده است، این قصر از شاه‌کارهای مهم معماری تبتی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

 قصر پوتالا شامل قصر سفید و قصر سرخ و ساختمان‌های الحاقی آن‌ها است.قبر هشت دالایی لاما در عمارت قصر سرخ قرار دارد. قصر پوتالا دارای بیش از یک‌هزار اتاق است که بیش از بیست هزار مجسمه و آثار ارزشمند و بی‌نظیر هنری در این قصر وجود دارد. با وجود اینکه قصر پوتالا دارای یک‌هزار اتاق است، اما اتاق خواب شخصی دالایی لاما، تنها دارای مساحتی به اندازه ۰٬۴۶۵ متر مربع بوده است.در تور چین 94 از این جاذبه توریستی لذت خواهید برد.

 این قصر محل و اقامتگاه دائمی دالایی لاما بود، تا اینکه تنزین گیاتسو، ۱۴اُمین دالایی لاما و دالایی لامای کنونی، در پی اشغال نظامی تبت توسط جمهوری خلق چین و قیام ناموفق ۱۹۵۹ میلادی به هندوستان گریخت. 

قصر پوتالا که مظهر بودائیسم تبتی است بر فراز کوهستان سرخ در مرکز دره لهاسا و در ارتفاع ۳۷۰۰ متری از سطح زمین واقع شده است.در تور چین 94 از بازدید این جاذبه غافل نشوید.

قصر پوتالا چین

قصر پوتالا چین

قصر پوتالا چین

قصر سرخ قصر پوتالا چین

قصر پوتالا چین

قصر سفید قصر پوتالا چین

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: کاخ پوتالا چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
.

  خیابان نانجینگ چین

 

در تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.نانجینگ رود ازدیرباز ازجمله مراکز درجه یک خرید در چین و شانگهای بوده است که دارای مجموعه گسترده و متنوعی ازمغازه ها وفروشگاه هاست . این خیابان درواقع بهترین ومعروفترین خیابان درکشور چین است.در تور چین فروردین 94  این خیابان که از اوایل قرن بیستم شکل گرفته است انواع و اقسام مغازه های مختلف را درخود جای داده است. که برخی دارای عمری چندصدساله وبرخی مدرن ونوهستند که با وجود داشتن رقیبان سرسخت هرروز پررونق تروموفق ترند.در تور چین 94 از بازدید این مکان لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

خیابان نانجینگ

بازار ابر نهم

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: خیابان نانجینگ چین, بازارهای چین , مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 18 اسفند 1393
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی